Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde problemer med bredbåndsnett. Var uten internett i en måned fordi support klarte ikke å finne ut grunnen. Eneste svar var at det er for mye aktivitet på linen??
Hadde jeg hatt mulighet hadde jeg byttet. Sur kundeservice. Mye rot og sur. Utstyr som ikke holder / fungerer som det skal. Må evt pure på samme sak / feil flere ganger. Er skjelden dem vil innrømme at det feilen er hos dem. Dårlig kompensasjon for dem ukene vi var uten dem kanalene. Har 100 linje og c moren.
Er alt for dyrt, Dårlig utvalg av de faste kanalene.
Dårlig holdning til kundene - vist gjennom arrogant håndtering av TVNorge/Discovery-konflikten. Elendig kundebehandling når man ringer og klager på dårlige signaler som medfører hakkete tv. Dårligere båndbredde enn man betaler for i enkelte perioder. Hadde det ikke vært monopol der jeg bor hadde jeg bytte uten å blunke!
Godt fornøyd med variasjon på kanaler. Aldri vært missfornøyd med hjelp fra kundeservice. Forblir kunde.
Skuffet etter mye rot og elendig tilbud etter bortfallet av mange kanaler i mange dager.
Har aldri hatt problemer med de før, bra kundebehandling og alltid fått det vi skulle ha av utstyr og til rett pris. Men dersom det blir stor prisøkning vurderer vi å bytte...