Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det meste er bra, men saken nå om TVNorge er veldig uheldig. Vurderer å bytte leverandør nå!
Gjentatte besøk av tekniker uten at de finner feil. Selv om signalmåler viser rødt på tv'en.
Dyrt. Dårlig kundemishandling. Treigt. Betaler for noe man ikke får. Misbrukte monopol i en årrekke!
Jeg er så misfornøyd med Canal digital.. Dårlig signaler, har vært her 2 ganger, men finner ikke ut noe sier de. De ser jo også at det er dårlig signaler.. Dårlig internett er det også, bare henger seg.
Blir spennende å se om vi får noe igjen, nå når vi venter på om vi får kanalene tilbake. Får e inn via fiber.
Alltid hyggelige og hjelpsomme på kundesenteret. Veldig fornøyd. Håper at konflikten løser seg snart, og at kanalene er på plass igjen.
Alt er dårlig. Skurrette bilder. Til tider flimring. Ikke alle opptak som går som det skal.