Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
For at de skal rette opp i feilene de gjør/sier! Jeg har hatt en del styr med de, der de ikke vedkjenner seg at feilen er deres før minst 3 reperatører har vært og sjekket! De sier en ting, gjør en annen, og vedkjenner seg det ikke etterpå. En uting å MÅTTE betale for tv abo for å kunne ha nettverket til CD, når det kun er nettet som er intr. Jeg hadde byttet på flekken om jeg hadde kunnet, men bor et sted der CD kabel er det eneste å få..... Regningene kommer til rett tid, det er bra med de...
De leverer ikke varen jeg betaler for... Og sender regning uten noen form for fratrekk.... At 13 kanaler er borte vitner om at CD ikke bryr seg og ikke har respekt for sine kunder hvor lenge skal de holde på sånn tro.
I tillegg er det en håpløs innstilling at det ikke gis rabatt, når de nå ikke kan tilby TV norge pakken.
God kundeservice. Føler meg ivaretatt. Eneste minus er litt høy pris på kanalpakkene men man må jo betele for god service.
Elendig responstid på kundehenvendelser og ofte uten meningsfylte svar. Når distribusjonen deres bryter sammen, er de trege med å varsle, og veldig upresise både om årsaker og forventet reparasjonstid.
Har kabeltv og bredbånd fra Canal Digital og er storfornøyd. At tvNorge er borte for tiden bryr jeg meg fint lite om.. Er 98 % søppel som går der bare likevel.. Fikk 100 Mb linje på bredbåndet som plaster på såret, og det er et bytte jeg godt kunne hatt fast. At folk kan gå helt av skaftet for noen stakkars tv-kanaler viser jo hvor prioriteringene er her i landet.. Mange som tydeligvis ikke har annet å gjøre enn å benke ræva foran tv-skjermen halve døgnet..
Har hatt kontakt med kundeservice flere ganger. En sjelden gang er det noen der med ett snev av kunnskap.