Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Nesten daglig faller tv ut. Ut med kontakten. Vente 5 min. Hadde viken viber før i 12 år uten problemer. Ingen forbedring etter å ha byttet ut boksen. Bor mitt I Drammen så det burde ikke være noe problem med dekkning. Sånn har dette vært i 2år. En skam å betale for dette uten noe valg å bytte levrandør.
Teliaboxen går i svart og må restartes ved a ta ut støpselet flere ganger i uken. Teksting faller ut, opptak blir ikke gjennomført. Desverre bundet av borettslagets avgjørelse om leverandørvalg. Dette produktet er så svakt at det ikke burde eksistere i 2022
Er bare vært problemer i 5 mnd har hatt Telia går på nervene. Dekoder henger og nett faller ut Kunde service finnes ikke. Stressende da sameiet tegnet 3 års binding på Telia tv og nett avtale. Skammelig. att styret ikke sjekket opp telia før de tegnet avtalen.
Feil på boks, Bildet hakker, må restarte boks ofte, treg dekoder. Dårlig kundeservice
Grusomt treg og forferdelig dårlig boks! Det henger stadig og bare det å skulle bytte kanal er ekstremt frustrerende. Styr unna!
Tekst forsvinner på enkelte kanaler. Henger seg ofte opp.Dette har vedvart siden Telia tol over get. Skjep dere!
Har forsøkt både pr telefon og chat, men tålmodigheten slutter etter to timers ventetid uten respons. Tidligere kunne en programmere boken til aldri å slå seg av. Ikke mulig lenger??? Og chatte-roboten er en tragedie, burde vært stengt. Der får du de samme svarene nesten uansett hva problemet er.