Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har forsøkt både pr telefon og chat, men tålmodigheten slutter etter to timers ventetid uten respons. Tidligere kunne en programmere boken til aldri å slå seg av. Ikke mulig lenger??? Og chatte-roboten er en tragedie, burde vært stengt. Der får du de samme svarene nesten uansett hva problemet er.
og det synes telia er helt fint. De kan jo ikke bruke så penger på utstyr som fungerer. Det er alt for dyrt. Kundeservice gir samme standardsvar hver gang. Jeg oppfordrer alle til å klage til telia kundeservice hver gang boksen henger seg, kanskje kostnadene til kundeservice da blir høye nok til at de vil tjene penger på å levere bedre utstyr.
To timer med gjentagende beskjed om at "alle våre kundebehandlere er dessverre opptatt. Takk for at du venter". To timer!! Har "alle" disse kundebehandlerene hjemmevakt og får beskjed med brevdue om at kundeservicetelefonen på kontoret ringer, og deretter må vente på bussen for å reise en time - pluss innlagt julehandel - til kontoret for å svare? Da vi langt om lenge fikk svar så virket det ikke som at han vi traff knapt hadde peiling på noe annet enn hvor de skulle sende fakturaen. Det viste seg at vi på tross av at vi hadde bestilt full pakke med streaming, opptaksmuligheter og alt annet de kunne tilby så har vi fått en boks som knapt er brukbar på eldresenteret for å se på Dagsrevyen. Han beklaget det og sa han skulle sende en beskjed til Elkjøp, som visstnok har en avtale med Telia, om at de skulle utlevere en ny dekoder. Dette kunne vi gjøre omgående. Vel nede på Elkjøp så ante ikke ekspeditøren hva jeg snakket om da jeg sa at de skal ha fått en melding fra Telia. De hadde ikke noe system for slikt, men vi kunne fått en ny dekoder dersom de hadde en. Han var drit lei av at Telia sender folk til Elkjøp i hytt og pine for å få hjelp med alt mulig rart, men ikke engang sørger for at de har dekodere på lager. Ikke gidd å kom med den evige floskelen om at dere er så fryktelig lei dere for at jeg opplever problemer og bla bla bla! Å henvise til den såkalte livechatten kan dere også spare dere for. Jeg har prøvd, og fikk beskjed om at det var 96 min ventetid. Jeg kommer til å bruke all min energi de kommende ukene på å i alle fora opplyse verden om hvor dårlig service og kundebehandling Telia gir!!
ingen fungere ikke riktig , ustabil nett og håpløst tv. mareritt kundeservice . hver gang må bruker over 1 time å snakke med kundeservice uten resultat. bare glem Telia , kjøp ingenting , du kommer å angre. Telia er en skam
Elendig billedkvalitet, endrer seg og er av ustabil kvalitet. Har førsteklasses kabling, fiber nett, apple tv box, 4k TV.
Skiftet fra Get-opptaks boks til Telia boks. Da startet problemene. Elendig responstid. Boksen må restartes (av/knapp) nesten hver dag. Bildene fryser. Må stadig vekk dra ut strømledningen og konfigurere alt på nytt. Planlagte opptak forsvinner. Jeg savner den gode gamle Get-boksen!!
Dårlig utstyr som gir dårlig wifi selv med 4 mesh. Dårlig kundeservice. treg dekoder. Dekoder henger ofte