Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Litt tungvint å velge ut og inn Netflix og HBO, men det mest irriterende er hvor ofte nettet falle ned og boksen må restartes. Dette skjer flere ganger i uken. Også altfor automatisk kundeservice på Telia med nesten bare chatboter som ikke forstår problemet.
Lite problemløsende kundeservice. Forferdelig lang ventetid på svar. Får forskjellige svar til problemløsning.
Er det mulig at en seriøs aktør kan levere en slik søppelbox. Den første boksen jeg fikk mistet netttilbang støtt å stadig men kom tilbake etter alt fra 0.2 til 4min. Byttet så til en ny box og den er om mulig enda dårligere. Den mister nok nettet skjeldnere kontra den første men denne kommer ikke tilbake av seg selv. På denne boksen må man koble av og på strømmen fysisk og vente til den starter opp igjen. Når dette må gjentas fra 5 til 50 ganger pr. dag blir man ganske gornøyd av en slik søppelbox, Spørsmål til telia må bli om de snart har tenkt å komme med en fungerende box?
Min erfaring med 5g nett og TV fra Telia er kun positiv. Alt fungerer som det skal, sømløst og knirkefritt. De gangene jeg har ringt kundeservice har jeg kommet rett inn uten ventetid, og servicen har vært upåklagelig utført av blide kundebehandlere. Storfornøyd med at jeg etter 24 år som internettkunde hos Telenor byttet til Telia, siden Telenor ville "premiere" min kundelojalitet med å ta fullt betalt (ca kr 4000.-) for installasjon og boks ved overgang fra nett via gammel telefonlinje. Hos Telia fikk jeg det hele gratis, storveis å bli satt så god pris på som kunde, så flyttet også mobilabb. fra Telenor til Telia og er en glitrende fornøyd totalkunde.
NRK Dagsrevyen har ikke teksting med oversettelse. Vi kan ikke finne løsningen på dette. Helt håpløst å se lange inslag med Putin og andre ikke norske. NRK skyller på dere. Hva er dette for tull? Hilsen Ann-Gerd S.
Dekoder er dårlig. Må stadig startes på nytt. Lyd og bilde er ofte usynkronisert
For tregt og upålitelig rett og slett. Og ganske dyrt. Vanskelig å få hjelp. Betaler for opptak og nå fungerer ikke det feks. Veldig synd for brukergrensesnittet er fint syntes jeg.