Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
For tregt og upålitelig rett og slett. Og ganske dyrt. Vanskelig å få hjelp. Betaler for opptak og nå fungerer ikke det feks. Veldig synd for brukergrensesnittet er fint syntes jeg.
Har hatt Telia mobil siden de overtok Chess synes de er fantastiske til å hjelpe å support men kan være litt venting når en ringer men det får en tåle. Bestilte Telia tv og de kom dagen etterpå og monterte er kjempe fornøyd 👍👍👍
Selger lover mer en de kan holde, endte opp med en nær dobbelt kostnad i forhold det jeg ba om. Opplever en ustabil forbindelse med varierende hastighet. Elendig kundeservice som er fullstendig fraværende, umulige å få tak i med mindre en vil benytte ferien i telefonkø! Jeg angrer på å ha byttet til Telia, verste jeg har vært borti på år og dag. Så tross kostnaden går jeg tilbake til fiber nå, aldri mer Telia eller 5G. Om jeg kan redde en eller annen stakkars sjel i fra å begå den samme kostbare feilen jeg har gjort ved å gå inn på en avtale med Telia 5G bredbånd så er er min gode gjerning for i dag gjort. Styr unna er mitt råd.
Elendig og treg meny, boksen henger seg jevnlig. Resetter og oppdaterer, men det hjelper ikke. Styr unna denne om mulig!
Umulig å få hjelp og svar på telefon 😡Får ikke sett på tv, for mister 5g nett hele tiden. Og prøver å ringe, men umulig å få svar. Begynner å bli veldig lei😡
Hadde en gammel GET box som fungerte greit helt til de gjorde en oppdatering i november. Etter det var det bare tull med lyden. Fikk da beskjed fra kundeervice at jeg måtte bytte begge boksene. Etter det har jeg bare vært plaget. Problemet er at boksen ikke lar seg slå på når den har vært avslått noen timer!. Fikk da på nytt beskjed om å bytte boksene, men de som jeg fikk nå har samme problemet. Virker som om de går i dvale, og ikke klarer å starteopp igjen.
Hadde byttet for lenge siden om dette ikke var en fellesavtale for hele sameiet. Utrolig treig og ustabil, har aldri opplevd så mye problemer med en slik tjeneste før.