Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Styr unna telia box. Må restarte i eininga. Dårlig på opptak bilde fryser lyden går videre. Må restarte. Dårlig på lipsynk
Her er listen: 1. Enormt treg. 2. Må ofte erstattes. 3. Appene/strømmetjeneste henger. 4. Ingen mulighet for å lage egne kanal-lister 5.
Jeg er MEGET fornøyd med Telia. Fungerer perfekt . Utrolig utvalg av filmer og serier.
Hvor fornøyd er dere med så mange misfornøyde Teliabox kunder? Treg å spole, treg ved skifte kanaler, vanskelig å slette opptak. Her har dere mye å lære av GETbox 2.Trenger ikke at alle program ligger på skjermen, .I det hele tatt er alt "treigt". Vurdere å avslutte kundeforholdet.
Må berre seie det; eg opplever Teliaboksen som elendig! Treig, til dels uoversiktleg og lite logisk og ikkje til å stole på. Løysinga frå Telia er å ta straumen og når ikkje det hjelper, ta reset. Heller ikkje det løyser problema. Opplever at program som er tatt opp, ikkje ligg på Teliaboksen, men på Nett-TV (Teliaplay). I blant nektar boksen å ta opp (kunne ikke laste dette innholdet). Har du tatt opp eit program, blir det gjerne liggande saman med masse Sendt og Sendes. Å finne opptaket kan vere som å leite etter nåla i høystakken. Spolefunksjonen er antikvarisk, ikkje mogleg å spole i ulike hastigheiter. TV-guiden ofte feil. Vi har to dekodarar. Har opplevd at TV-guiden er heilt forskjellig på dei to boksane, også etter at vi hadde tatt straumen. TV-arkivet nokså ubrukeleg. Leitte etter skiskyting på NRK. Ingen ting. Gjekk inn på Eurosport. Der låg NRK-programma! Har i meir enn fire månader sendt e-postar/kontaktskjema til Telia. Ei og annan tilbakemelding, som eigentleg ikkje løyser problema. Og så er det heilt taust igjen. Fekk i november tilbod om oppgradering til 1000 Mbit/s, skulle vere utan ekstra kostnad i 3 mnd. Sjekka tilfeldigvis faktura og såg at eg var fakturert frå dag 1. Telia har erkjent feilfakturering og ordna opp. Kanskje andre er i same situasjon? Hastigheita vi oppnår, er mykje lågare. Telia seier no at 1000 Mbit/s forutset kabel, med trådlaust får du neppe meir enn 300 Mbit/s. Dette vart tilbydd som 1000 Mbit/s, utan forbehold Både boksen og kundebehandlinga er elendig. Er dessverre bunden til Telia gjennom burettslagsavtale. Vi har erfaring også med Altibox. Ingen tvil; vi hadde bytta på dagen om vi hadde hatt moglegheit.
Det hakker hele tiden og kvaliteten er bare til å le av! TV-dekodere fra 90 tallet er bedre enn dette her!! Anbefaler IKKE dette forferdelige produktet fra Telia 🤮
Telia boxen er ustabil. Til tider store lip synk problemer. Lyden blir merkbart dårligere ved spoling. Boxen låser seg, og må ta strømmen på den for å få den til å virke igjen. Netflix feilmeldinger, som resulterer i at boxen må restartes......