Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Må berre seie det; eg opplever Teliaboksen som elendig! Treig, til dels uoversiktleg og lite logisk og ikkje til å stole på. Løysinga frå Telia er å ta straumen og når ikkje det hjelper, ta reset. Heller ikkje det løyser problema. Opplever at program som er tatt opp, ikkje ligg på Teliaboksen, men på Nett-TV (Teliaplay). I blant nektar boksen å ta opp (kunne ikke laste dette innholdet). Har du tatt opp eit program, blir det gjerne liggande saman med masse Sendt og Sendes. Å finne opptaket kan vere som å leite etter nåla i høystakken. Spolefunksjonen er antikvarisk, ikkje mogleg å spole i ulike hastigheiter. TV-guiden ofte feil. Vi har to dekodarar. Har opplevd at TV-guiden er heilt forskjellig på dei to boksane, også etter at vi hadde tatt straumen. TV-arkivet nokså ubrukeleg. Leitte etter skiskyting på NRK. Ingen ting. Gjekk inn på Eurosport. Der låg NRK-programma! Har i meir enn fire månader sendt e-postar/kontaktskjema til Telia. Ei og annan tilbakemelding, som eigentleg ikkje løyser problema. Og så er det heilt taust igjen. Fekk i november tilbod om oppgradering til 1000 Mbit/s, skulle vere utan ekstra kostnad i 3 mnd. Sjekka tilfeldigvis faktura og såg at eg var fakturert frå dag 1. Telia har erkjent feilfakturering og ordna opp. Kanskje andre er i same situasjon? Hastigheita vi oppnår, er mykje lågare. Telia seier no at 1000 Mbit/s forutset kabel, med trådlaust får du neppe meir enn 300 Mbit/s. Dette vart tilbydd som 1000 Mbit/s, utan forbehold Både boksen og kundebehandlinga er elendig. Er dessverre bunden til Telia gjennom burettslagsavtale. Vi har erfaring også med Altibox. Ingen tvil; vi hadde bytta på dagen om vi hadde hatt moglegheit.
Det hakker hele tiden og kvaliteten er bare til å le av! TV-dekodere fra 90 tallet er bedre enn dette her!! Anbefaler IKKE dette forferdelige produktet fra Telia 🤮
Telia boxen er ustabil. Til tider store lip synk problemer. Lyden blir merkbart dårligere ved spoling. Boxen låser seg, og må ta strømmen på den for å få den til å virke igjen. Netflix feilmeldinger, som resulterer i at boxen må restartes......
Katastrofalt dårlig box - lever sitt eget liv - app’ er faller ut , treg respons ved kanalskifte, Teksting faller ut, stadig behov for rebooting, et produkt Telia IKKE kan være bekjent av
Rett og slett ræva. Dårlig tv boks , dårlig internett , dårlig kundeservice
Hyppige og tildels lange avbrudd. Dårlig vedlikehold av kabelnett og manglende beredskap. Tre forandlingsbrudd med kanalleverandører siste år, har medført at viktige kanaler ikke leveres som avtalt. Gir ingen reell økonomisk kompensasjon, men avspiser kunder med verdiløse "poeng". Kundeservice er vanskelig tilgjengelig og gir ingen fornuftige svar. Kun tomme "salgs argumenter". Informasjon ved driftsavbrudd er nesten ikke eksisterende. ("..har ikke tid til å informere når vi skal utbedre feil...") Ingen tegn til at man tar all negativ feedback alvorlig!
Helt ubrukelig dekoder (get box mikro) låser seg hele tiden og tar ca 15-20min å starte opp igjen. Ringer de og spør om ny, men da krever de 499,- + 49 i mnd. men de kan tilby andre gratis dekoder.