Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Boks er et kapittel for seg. Stadig vekk bugs og problemer. Men det som er skikkelig dårlig, er tilgjengeligheten til kundeservice. Eller rettere sagt mangel på dette. Å få tak i flyselskapene i begynnelsen av pandemien var jo en lek i forhold.
De burde investert litt mer for å få en boks som faktisk fungerer skikkelig. Den er treig og krasjer ofte. Uakseptabelt
Uskarpt bilde til tider. Programmer henger stort sett.
Elendig kundeservice! Har ventet 1,5 timer i telefonen, men ingen kundebehandler ledig på en insdag!
Netter er tregt selv om jeg betaler for oppgradert hastighet. UMULIG å komme igjennom på kundeservice!!!
Nå har det gått over 1 uke uten tv. Verken kanaler eller apper vil loade engang, kommer bare opp en sirkel og sort skjerm. Er ikke snakk om at man skal betale for tv man ikke får sett på? Snakket med kundeservice på e-post 2 dager siden, sendte over informasjon og har ikke hørt noe mer siden. Og imorgen skal de trekke meg full regning selv om tv ikke har funket. Noen andre som har opplevd det samme?
Umulig å komme igjennom på kundeservice. Har prøvd flere ganger og ventet opptil 45 minutter hver gang Vi har Teila i sameiet men skal gjøre det jeg kan for å skifte leverandør.