Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De burde investert litt mer for å få en boks som faktisk fungerer skikkelig. Den er treig og krasjer ofte. Uakseptabelt
Uskarpt bilde til tider. Programmer henger stort sett.
Elendig kundeservice! Har ventet 1,5 timer i telefonen, men ingen kundebehandler ledig på en insdag!
Netter er tregt selv om jeg betaler for oppgradert hastighet. UMULIG å komme igjennom på kundeservice!!!
Nå har det gått over 1 uke uten tv. Verken kanaler eller apper vil loade engang, kommer bare opp en sirkel og sort skjerm. Er ikke snakk om at man skal betale for tv man ikke får sett på? Snakket med kundeservice på e-post 2 dager siden, sendte over informasjon og har ikke hørt noe mer siden. Og imorgen skal de trekke meg full regning selv om tv ikke har funket. Noen andre som har opplevd det samme?
Umulig å komme igjennom på kundeservice. Har prøvd flere ganger og ventet opptil 45 minutter hver gang Vi har Teila i sameiet men skal gjøre det jeg kan for å skifte leverandør.
Med denne TV boksen føles å komme tilbake minst 10 år i tiden. Ingen spoling tilbake, ingen arkiv… tar en del sekunder å få forandringer på tv skjermen, hvis man trykker på fjernkontroll,. Telia kundeservice er dårlig, ble bedt i løpet av 2 uker ( ringte 3 ganger ) å kjøre selv (!!!) til Telia butikk å hente nye internett boks og tv boks. I butikken ga de meg den andre tv boks ( som koster 49,- i mnd pluss oppstarts gebyr 499,- ) uten at noe sa det. Etter jeg klaget til kundeservice at jeg hadde ikke tenkt å betale for det, fikk beskjed å kjøre tilbake til butikken ( nærmeste butikk er 15 min. kjøretid ). Bra service, kunden trenger noe ( Telia sender feile bokser i posten, da må de leveres i butikken ), da MÅ jeg som kunde bare kjøre til butikken. Elendig service… bor i borettslag som har denne leverandør for tv og internett, ikke mye man kan gjøre. 😡