Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kundeservice,s kunnskap strekker ikke til, missvisende svar og bortforklaringer. Dårlig dekning telefon. Tv-program stemmer ikke, feil info, teksting henger, uteblir eller bare tulleord.
Etter mange år som kunde, så er det aldri noe kampanje for eksisterende kunder. Kun billigere for nye kunder.
Hadde altibox, med sine egne problemer, men det fungerte mye bedre enn Telia. Måtte på liv å død få ny boks da den gamle var «på vei til å ikke bli støttet» etter overgang til Telia. Da brakk hjemmeoppsettet mitt og Telia henviser bare til at «de ikke støtter slike oppsett». Tven har også mistet live signal, så jeg må starte hvert jævla program forfra. Blir vel enda en ny boks fra Telia. Hipp hurra for bruk og kast! Hva kan bli bedre: - teknikere som stiller kritiske spørsmål - støtte utstyr som ikke er ferskvare - sjekke at alt fungerer før teknikeren går - bedre priser
Litt tungvint å velge ut og inn Netflix og HBO, men det mest irriterende er hvor ofte nettet falle ned og boksen må restartes. Dette skjer flere ganger i uken. Også altfor automatisk kundeservice på Telia med nesten bare chatboter som ikke forstår problemet.
Lite problemløsende kundeservice. Forferdelig lang ventetid på svar. Får forskjellige svar til problemløsning.
Er det mulig at en seriøs aktør kan levere en slik søppelbox. Den første boksen jeg fikk mistet netttilbang støtt å stadig men kom tilbake etter alt fra 0.2 til 4min. Byttet så til en ny box og den er om mulig enda dårligere. Den mister nok nettet skjeldnere kontra den første men denne kommer ikke tilbake av seg selv. På denne boksen må man koble av og på strømmen fysisk og vente til den starter opp igjen. Når dette må gjentas fra 5 til 50 ganger pr. dag blir man ganske gornøyd av en slik søppelbox, Spørsmål til telia må bli om de snart har tenkt å komme med en fungerende box?
Min erfaring med 5g nett og TV fra Telia er kun positiv. Alt fungerer som det skal, sømløst og knirkefritt. De gangene jeg har ringt kundeservice har jeg kommet rett inn uten ventetid, og servicen har vært upåklagelig utført av blide kundebehandlere. Storfornøyd med at jeg etter 24 år som internettkunde hos Telenor byttet til Telia, siden Telenor ville "premiere" min kundelojalitet med å ta fullt betalt (ca kr 4000.-) for installasjon og boks ved overgang fra nett via gammel telefonlinje. Hos Telia fikk jeg det hele gratis, storveis å bli satt så god pris på som kunde, så flyttet også mobilabb. fra Telenor til Telia og er en glitrende fornøyd totalkunde.