Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ventet 4 dager på og få ordnet en film som ikke kommer på tv pga feilkode
Maken til slett og dårlig kundeservice skal du lete lenge etter. Null mangel på skjønn! Hjelper lite med en kommentar at det ikke er slik dere ønsker å fremstå!
Sendt meg faktura for tjenester jeg ikke har bestilt, vanskelige å komme gjennom i tlf. Elendig kundeservice, Styr unna
Har TV og Internett leveranse fra GET, og hver eneste dag, er denne leveransen en stor irritasjon. Bildet på TV hakker, og forsvinner, og Internett ramler ut periodisk. Fikk ikkje brukt filmleige første 3 mnd. Då fekk eg filmleige gratis desse 3 mnd!
Dårlig eller helt fraværende kundeservice. Fant ut at de hadde overfakturert meg i flere måneder. Fikk en SMS om at saken var løst (den var ikke løst). De har fortsatt ikke kreditert meg beløpet. Hvis det finnes noen alternativer bør man styre klar av disse.
Hei Dani. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å framstå, og dette ønsker vi å rette opp i. Kunne du tatt kontakt med oss på f.eks Messenger (m.me/GetNorge), så tar vi en ny titt på dette for deg. Mvh Get
Hver gang jeg slår av nettet å slår det på igjen virker det ikke selv om jeg prøver ALLE metodene for å få det til å virke igjen men jeg må vente i 4 timer for at noe skal skje, til å med servicen klarer det ikke. Håper GET går konkurs snart!
Hei. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Kunne du tatt kontakt med oss på f.eks Messenger (m.me/GetNorge) så tar vi en titt på dette for deg. Mvh Get
Ingenting er bra, bryr seg ikke om sine kunder, nekter eldre mennesker hjelp, de sier de ikke har noe ansvar overfor den kundegruppen, de får greie seg selv.
Hei Kjell. Dette hørtes ikke bra ut. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå, og det er veldig beklagelig at det er dette inntrykket du sitter igjen med. Ta gjerne kontakt med oss på Facebook Messenger (m.me/GetNorge), så hjelper vi deg gjerne. Mvh Get