Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hver gang jeg slår av nettet å slår det på igjen virker det ikke selv om jeg prøver ALLE metodene for å få det til å virke igjen men jeg må vente i 4 timer for at noe skal skje, til å med servicen klarer det ikke. Håper GET går konkurs snart!
Hei. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Kunne du tatt kontakt med oss på f.eks Messenger (m.me/GetNorge) så tar vi en titt på dette for deg. Mvh Get
Ingenting er bra, bryr seg ikke om sine kunder, nekter eldre mennesker hjelp, de sier de ikke har noe ansvar overfor den kundegruppen, de får greie seg selv.
Hei Kjell. Dette hørtes ikke bra ut. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå, og det er veldig beklagelig at det er dette inntrykket du sitter igjen med. Ta gjerne kontakt med oss på Facebook Messenger (m.me/GetNorge), så hjelper vi deg gjerne. Mvh Get
Meget dårlig levering med feilmeldinger og restart flere ganger i uken, hvor finner jeg mailadresse for må klage, ingen forhåndsdefinerte feil gjelder
Hei Jon! Leit å høre at du har hatt så mye problemer. Ta gjerne kontakt med oss på Facebook Messenger (m.me/GetNorge), så hjelper vi deg gjerne med dette. Mvh Get
Helt elendig grensesnitt for HBO på Get. Rett og slett flaut av en så stor aktør som Get å tilby noe så under pari.
Hei Erik. Grensesnittet for HBO Nordic på Get-boksen kan helt klart bli bedre, og det jobber vi for at det skal bli. Vi jobber for tiden med en oppdatering som vil gjøre grensesnittet både raskere og mer brukervennlig. I mellomtiden kan vi anbefale å benytte Get nett-tv (get.no/tv) eller Get tv-app for Android og iOS (også til Apple TV 4.gen). Mvh Get
Bryr meg ikke mye om TV tilbud, mest bruk er bredbånd, men modem/wireless ruter er av dårlig produkt.
Hei Kim. Så leit å høre at du har opplevd problemer. Vi bryr oss om alle produktene vi leverer - tv er intet unntak. Kontakt oss gjerne på Facebook Messenger (m.me/GetNorge), så ser vi gjerne på problemene du opplever, og finner en løsning. Mvh Get
Helt utrolig de kan ta betalt for dette forferdelige nettet deres, kundeservice er jo ikke eksisterende. Utrolig negativt
Nå har jeg en serie jeg følger med på som er på HBO (power) å det har ikke kommet en ny sesong før nå i sommer. Å med en gang de slapp en eller 2 episoder så finnes ikke serien på Get’s HBO lenger, mens på HBO på PlayStation mobil og PC er den serien fortsatt tilgjengelig.. Hva er det dere driver med egentlig?!?!?