Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Helt utrolig de kan ta betalt for dette forferdelige nettet deres, kundeservice er jo ikke eksisterende. Utrolig negativt
Nå har jeg en serie jeg følger med på som er på HBO (power) å det har ikke kommet en ny sesong før nå i sommer. Å med en gang de slapp en eller 2 episoder så finnes ikke serien på Get’s HBO lenger, mens på HBO på PlayStation mobil og PC er den serien fortsatt tilgjengelig.. Hva er det dere driver med egentlig?!?!?
Ofte feil og lang rette-tid. Dårlig og feilinformasjon fra Get i ifht estimert rette-tid. Vanskelig og noen ganger umulig å få kontakt med kundeservice.
Hatt tv og internett fra GET i 2 år nå, aldri hatt nedetid på nett. Kun på tv ved normale oppdatgeringer osv. Fikk økt hastigheten på nett fra 70 til 120 uten å ha bedt om det, betaler heller ikke noe mer. Nydelig. MESH nettverket fra de er også HELT RÅTT (gjorde det vanvittig bra i test på TEK.NO). Kan anbefale de til alle !
Umulig å browse, se hva man har sett før, har ikke alt innholdet, at såpass få har klager synes jeg er rart for hbo på get er virkelig det dårligste jeg noen sinne har hatt med å gjøre.
Jeg fikk en faktura i posten som jeg ikke skulle ha. Sendte Get epost fra deres eget kontaktskjema. Fikk autosvar om at de svarte så raskt de kunne og senest innen 4 virkedager. Purret på svar 3 ganger. Tok til slutt kontakt med dem på facebook, der fikk jeg svar om at de ikke prioriterer å svare på epost. Jeg måtte krangle med dem for å bevise at jeg ikke skulle ha den fakturaen de hadde sendt meg (som var på et produkt jeg aldri har bestilt).
Dette er veldig sannsynlig den absolutt verste tjenesten Get tilbyr sine kunder. Jeg kan ikke fatte og begripe at kunder aksepterer dette. Et brukergrensesnitt som må være designet av de som sitter og forsøker å tegne strategi en fuktig fredags kveld. Det er simpelten grusomt. Nå har jeg fjernet hele denne tjenesten da det finnes langt langt bedre alternativer der ute. Get har ikke klart å modernisere seg, hverken med kundeservice eller de tjenestene de tilbyr. Interessant nok så havner de ekstremt langt ned på kundebarometeret mens de kjøper seg opp gjennom fake undersøkelsesfirmaer som seeyou.no. Her skrives det at kundeservice gir gode løsninger....Hvilke løsninger er det de har løst for testpanelet? Hva som er hovestaten i diverse land? Veldig mange som har kontaktet Get vet at det er bare vås alt sammen.