Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dette er veldig sannsynlig den absolutt verste tjenesten Get tilbyr sine kunder. Jeg kan ikke fatte og begripe at kunder aksepterer dette. Et brukergrensesnitt som må være designet av de som sitter og forsøker å tegne strategi en fuktig fredags kveld. Det er simpelten grusomt. Nå har jeg fjernet hele denne tjenesten da det finnes langt langt bedre alternativer der ute. Get har ikke klart å modernisere seg, hverken med kundeservice eller de tjenestene de tilbyr. Interessant nok så havner de ekstremt langt ned på kundebarometeret mens de kjøper seg opp gjennom fake undersøkelsesfirmaer som seeyou.no. Her skrives det at kundeservice gir gode løsninger....Hvilke løsninger er det de har løst for testpanelet? Hva som er hovestaten i diverse land? Veldig mange som har kontaktet Get vet at det er bare vås alt sammen.
Har TV og Internett leveranse fra GET, og hver eneste dag, er denne leveransen en stor irritasjon. Bildet på TV hakker, og forsvinner ca hvert 3 minutt, og Internett ramler ut samtidig. Teknikere har vært på besøk, vært i samtale med kundeservice, trekk ut kabler, restart.. X antall ganger uten hjelp... Dette er til karakter stryk spør du meg, og for alle som har et alternativ styr langt unna GET er min anbefaling.
Tv i seg selv fungerer, men de fleste tilleggsfunksjoner som f.eks opptak og start forfra fungerer ikke. Lang ventetid på tlf og ingen som følger opp saken. Etter 5 måneders venting uten noen som helst vilje til å ordne opp, ga jeg opp og byttet leverandør.
Ingenting bra med Get hittil. Kanskje at jeg fikk Internett forsterker som forøvrig ikke hjalp noe og(etter mange timer på tlf og chat) fikk tryglet til meg ny boks som skulle være bedre enn den gamle uten tillegg i prisen, men der stopper det. Internett er tregt, gammel boks hadde masse feil og håpet ny boks skulle fikse det. Det skjedde absolutt ikke. Fikk nesten bare mer trøbbel. Treigere meny, uforståelig fjernkontroll. Er på fornavn på kundeservice i Get, men ingen som har klart og hjelpe meg hittil. Må bare trykke på knapper, holde inne reset knappen i 20 sek og inn og ut med ledninger, samme regla hver eneste gang. Brukt sikkert flere timer tilsammen, er dritt lei. Gidder ikke ringe de mer. Get appen må du styre langt unna, med mindre du elsker å holde på i timesvis for å få sett noe annet enn bare tv. Det står feil ved henting av data, feil på avspilling, feil på det meste av avspilling på app. Internett hopper ut og inn som det vil, er det kanskje en film som faktisk starter er det bare skurr og lagging. HBO som tilleggstjeneste er bare tilgjengelig gjennom Get appen med meget begrenset utvalg. Jeg får ikke tilgang på vanlig HBO app uten å ha et abonnement, ingen samarbeid mellom HBO og Get på innlogging. Så get bestemmer og begrenser hva du kan se av film. Get app har også kanalene og programoversikten i rekkefølge, oversiktlig og grei, frem til du går inn på en kanal og vil ut igjen til kanaloversikt, så er det svart der hvor programmet står. Dette er vel kanskje halvparten av det som skjer, men tror ikke jeg klarer og få alt nedskrevet her. Håper det blir en endring da jeg er stuck med Get i mitt borettslag. Men tror de lever godt på det og gir fa** uansett, pengene ruller jo inn fra borettslagene og andre som er stuck med Get.
Jeg opplever Get sin kundeservice som svært lite løsningsorientert og prøver helst å trener mer enn å hjelpe.
Ingenting med Get er intuitivt. Man kan ikke vise kun de kanalene man abonnerer på på en enkel måte, man må legge inn en og en. Hvis du vil se serie, kan man ikke trykke seg inn på serien og få frem alle episodene i serien, for Get viser deg kun siste episode, eller en tilfeldig episode. Du får ikke opp alle ved å trykke på en. Du får opp alle ved å søke på navnet, deretter må du lete igjennom en liste til du kommer til den. Det er ikke sortert etter sesong, og hvis du vil se flere episoder, må du faktisk gjøre et nytt søk. Dersom du vil "oppgradere" til opptak og pause, må du betale en sum hver måned til evig tid. Dette er ikke en oppgradering, men et abonnement per definisjon. Uholdbart i et marked der dette er standard.
Veldig dyrt. Fant det ut etter en annen tilby meg en bedre betingelse.