Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Stemmesøk virker nesten aldri, boksen henger ofte og er fryktelig treig på alt. Innebygd Chromecast fungerer sporadisk. Kundeservice er treig og uforutsigbar, kjipt når Telia legger på etter 55 minutter i telefonkø, eller du plutselig når igjennom på chatten etter 90 minutter, og da har fem minutter på deg til å oppfatte at det er din tur, før de stenger chatten. Kontaktskjema er stengt når telefonen er åpen!
Makan til elendig leverandør av tv/internett/kundeservice. Og få hjelp til problemer? Er fysisk umulig. Har sittet timesvis i telefonkø, ALDRI svar. Og vente i ca 2 timer for og chatte med menneske? Chatboten kan ikke hjelpe til med noe! Anbefales absolutt ikke til noen.
vært i kontakt med kundeservice ang uten lyd på telia tv boks etter oppdatering. kunne ikke hjelpe. må til en oppdatering, men kunne ikke gi meg noe tid på retting. Hvor lenge mener telia vi skal vente på at lyden kommer tilbake?! Dette går ikke an da det er andre boksen jeg mister lyden på, etter en oppatering! Nå må jeg bare vente på at tellia får rettet feilen. Er så misfornøyd med den tv boksen og kundeservice!!
Styr unna. De fikk overtalt meg til å la dem levere tv og internett til oss. Internettet virker ikke. De lar meg ikke benytte angreretten etter 3 dager. For den gjelder fra kontrakten ble inngått, ikke fra når utstyret ble montert. Så hvis du skriver under får du utstyret så sent at angreretten er borte... Ikke la deg overtale!!!
TV går i svart flere ganger i minuttet. Startet for et par uker siden og er jæv……..irriterende 😡
Ikke på chat eller på telefon er det noen som svarer. Dekoderen sluttet å kunne vise annet enn sanntid. I utgangspunktet håpløst tregt å skifte mellom kanaler. Ikke muli å kjøre i "sakte film".
Ett eller annet på fjernkontrollen for Telia boks feiler. Vi aner ikke hva vi er borti, men tydeligvis trykker vi på noe på kontrollen som gjør at TV blir svart, mens lyd fungerer. Vi kan bytte kanaler (hører på lyden) osv, men altså ikke noe bilde. Lar vi TV være avslått over natten, så er alt ok igjen til morgenen. Altså er det noe som nullstiller seg ved å være avslått i timesvis. Har forsøkt å søke overalt for å finne svar, men ikke noe leder til resultat. Noen som vet? På Telia hjemmesiden/support er det ikke mulig å finne noe svar. Og kundeservice er stengt nå lørdag kveld :-(