Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Styr unna. De fikk overtalt meg til å la dem levere tv og internett til oss. Internettet virker ikke. De lar meg ikke benytte angreretten etter 3 dager. For den gjelder fra kontrakten ble inngått, ikke fra når utstyret ble montert. Så hvis du skriver under får du utstyret så sent at angreretten er borte... Ikke la deg overtale!!!
TV går i svart flere ganger i minuttet. Startet for et par uker siden og er jæv……..irriterende 😡
Ikke på chat eller på telefon er det noen som svarer. Dekoderen sluttet å kunne vise annet enn sanntid. I utgangspunktet håpløst tregt å skifte mellom kanaler. Ikke muli å kjøre i "sakte film".
Ett eller annet på fjernkontrollen for Telia boks feiler. Vi aner ikke hva vi er borti, men tydeligvis trykker vi på noe på kontrollen som gjør at TV blir svart, mens lyd fungerer. Vi kan bytte kanaler (hører på lyden) osv, men altså ikke noe bilde. Lar vi TV være avslått over natten, så er alt ok igjen til morgenen. Altså er det noe som nullstiller seg ved å være avslått i timesvis. Har forsøkt å søke overalt for å finne svar, men ikke noe leder til resultat. Noen som vet? På Telia hjemmesiden/support er det ikke mulig å finne noe svar. Og kundeservice er stengt nå lørdag kveld :-(
Boksen er treg og ustabil. Alt er bedre enn denne. Det er mye lurere å bruke appen hvis man først har dette.
Vi byttet fra altibox til Telia tv. Vi ble ovet beste dekning, høy fart og bra tv-pakke. Dekning er ok (varierer fra 30mbps til 100) Tv pakken og appene er kjempebra, intuitivt og nytenkende. Så svikter det TOTALT på hard ware. De bruker en udatert get boks. Denne er så treg at det kan ta opp til 30 sekund å bytte kanal eller mellom apper. Den blinker stadig fullt minne selv om ingenting er lagret utover kanaler og apper. Den hopper ut, glitcher og rebooter til stadighet. Og om mulig enda verre er det at det er UMULIG å få tak i noen fra Telia. Timesvis i chattekø, for så å bli kicket ut like før det er min tur. Mailer uten svar osv. Det verste kjøpet og leverandørbyttet jeg har gjort noen gang tror jeg.
Null kundeservice. Null. Ikke mulig å komme gjennom på telefon, mail eller chat. Eneste mulige måte å kommunisere på er å bruke klage skjema... Og det har blitt brukt mye.