Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Sykt dårlig brukergrensesnitt på app for Apple tv. Tungvint og uoversiktlig
Topp signalkvalitet alle sportskanaler fleste apper er svært fornøyd. Avanset dekoder.
Midt i programmet kommer det opp melding: 'noe gikk galt med avspillingen, vent litt og prøv igjen' - så begynner begynner et hjul å gå rundt og rundt, og rundt og rundt.. Dette kan skje opptil flere ganger i et program, og nå i det siste nesten daglig. Styr unna!
tv henger seg opp. A la Noe gikk galt, Kan ikke spille av..prov i gjen senere er beskjeden. Utrolig irriterende.
Elendig internett som har en nedetid igjen og igjen og igjen selv i sentrale urbane strøk. Dritt lei og umulig å få kontakt med dem. Hadde det ikke vært for sameiets avtale hadde jeg byttet umiddelbart. Makan.. håpløst når man f.eks. har hjemmekontor og setter din lit til at internett fugerer som det skal. Før det er nede resten av dagen. Og gjerne også problemer påfølgende dag..
Telia er utrolig dyrt. Og de tar betalt for alt. Og lite kanaler som faktisk er noe å se på. De aller aller fleste kanalene man kan velge med poengene er drit dårlige.
Håpløse. Informerer ikke om arbeid på linjene. Stopper, hakker sendinger, særlig om kvelden og nettene, og kobler opp/ned telia boksen i vilden sky. Helt forferdelig har det blitt etter at de overtok GET. Kundeservice "drive'en" som GET hadde er fullstendig fraværende. Kommer ikke inn i huset neste sted jeg flytter til om ett års tid.