Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fyyyy sitter i over en time ved telefon uten å få svar. Er det så vanskelig å få tak i dere?? Sitter ved telefon i over en time uten å få svar! Jeg har ikke nett, og har gjort alt som beskrevet på deres nettside, men det funker ikke! Ingen driftsmeldinger om feil i området, alle lamper lyser som de skal, men nett ble borte! Jeg jobber hjemmefra og det er kjempekrise nå! Har dere ikke "Vi ringer deg tilbake" tjeneste??? 2020!!!
Har hatt Get i flere år nå, har vurdert flere ganger å bytte leverandør da det i perioder har vert låst tekst, forsinket teksting, ingen tekst , kanaler bytter plass eller forsvinner av seg selv, brudd på forbindelsen i både lange og korte perioder, og må regelmessig restarte Get-boksen, boksen er glovarm, har satt den på metallrist for sikkerhetsskyld, har nå skiftet leverandør, fikk nok da Tv2 kanalene ikke er der lenger, vi skulle få ekstra poeng til å velge andre kanaler, men når jeg er innlogget på min side er ikke menyen for å velge kanaler der lenger? Den direkte chat muligheten virker ikke, robot-chatten er ubrukelig, tlf. til dem koster å bruke og har hatt tlf. svarer. Jeg fikk opp kontaktskjemaet og fylte det ut, tok 4 dager før jeg fikk ett svada svar fra dem, svarte dem at jeg sa opp avtalen med dem, men har ikke hørt noe i fra dem etterpå. Makan til dårlig kundeservice skal en lete lenge etter!!! Altså, ingen hjelp å få når produktet deres ikke virker, nok er nok, da ble det Canal Digital igjen.
Kontakter get for å få oppdaert valg av kanaler da bekreft valg valget er deaktivert fikk ingen hjelp etter lang ventetid med beskjed om å ringe neas. i følge kundeservive get er det neas som er ansvarlig kan ikke hjelpe deg vi er bare underleverandør.
Kan umulig ta kundene på alvor. Dårlige og likelydende svar fra kundeservice. Legger på røret når de er svar skyldig. Skylder på andre leverandører. Har brukt flere uker på å finne feil vedrørende bruk av apper. Ingen fremgang i arbeidet. Vil ikke anbefale Get som leverandør av tjenester.
Tvinger deg til å møte opp og stille deg i kø for å skifte GET boks til et dårligere produkt enn du hadde før, en boks som stadig låser seg. Hvis du har problemer møter du ikke et menneske men en robot (de har ikke råd til å betale noen kundebehandlere). De tar kunden som gissel for å få en bedre avtale med TV2.
Fremstår arrogant og gjør seg fullstendig utilgjengelig når problemer oppstår. Eneste gang Get viser innsats er når faktura skal kreves inn. Dette holder ikke!!
Helt uholdbart å kreve abonnementsavgift når sending uteblir. Get leverer ikke det abonnenten betaler for. Om ikke Get selv reduserer neste faktura for TV, reduserer jeg selv denne ved å korrigere tilsendt avtalegiro.