Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia TV
1.6
636 verifiserte omtaler

Telia TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
636 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#4
Dårlig
Telia TV er rangert
#4 av 5 tv-leverandører
8%
Forferdelig
8% anbefaler Telia TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 636 omtaler om Telia TV

FILTRER OMTALER
31
13
31
84
477
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia TV
Telia TV har 636 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fyyyy sitter i over en time ved telefon uten å få svar

Omtale av  Bo

Fyyyy sitter i over en time ved telefon uten å få svar. Er det så vanskelig å få tak i dere?? Sitter ved telefon i over en time uten å få svar! Jeg har ikke nett, og har gjort alt som beskrevet på deres nettside, men det funker ikke! Ingen driftsmeldinger om feil i området, alle lamper lyser som de skal, men nett ble borte! Jeg jobber hjemmefra og det er kjempekrise nå! Har dere ikke "Vi ringer deg tilbake" tjeneste??? 2020!!!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Mye problemer med teksting, låst eller ingen tilgang på kanaler, brudd på forbindelse mm.

Omtale av  Kjell H

Har hatt Get i flere år nå, har vurdert flere ganger å bytte leverandør da det i perioder har vert låst tekst, forsinket teksting, ingen tekst , kanaler bytter plass eller forsvinner av seg selv, brudd på forbindelsen i både lange og korte perioder, og må regelmessig restarte Get-boksen, boksen er glovarm, har satt den på metallrist for sikkerhetsskyld, har nå skiftet leverandør, fikk nok da Tv2 kanalene ikke er der lenger, vi skulle få ekstra poeng til å velge andre kanaler, men når jeg er innlogget på min side er ikke menyen for å velge kanaler der lenger? Den direkte chat muligheten virker ikke, robot-chatten er ubrukelig, tlf. til dem koster å bruke og har hatt tlf. svarer. Jeg fikk opp kontaktskjemaet og fylte det ut, tok 4 dager før jeg fikk ett svada svar fra dem, svarte dem at jeg sa opp avtalen med dem, men har ikke hørt noe i fra dem etterpå. Makan til dårlig kundeservice skal en lete lenge etter!!! Altså, ingen hjelp å få når produktet deres ikke virker, nok er nok, da ble det Canal Digital igjen.

Valg av kanaler

Omtale av  Tone

Kontakter get for å få oppdaert valg av kanaler da bekreft valg valget er deaktivert fikk ingen hjelp etter lang ventetid med beskjed om å ringe neas. i følge kundeservive get er det neas som er ansvarlig kan ikke hjelpe deg vi er bare underleverandør.

Frustrerende

Omtale av  Petter R

Kan umulig ta kundene på alvor. Dårlige og likelydende svar fra kundeservice. Legger på røret når de er svar skyldig. Skylder på andre leverandører. Har brukt flere uker på å finne feil vedrørende bruk av apper. Ingen fremgang i arbeidet. Vil ikke anbefale Get som leverandør av tjenester.

Boksen går ofte i vranglås og Get tar kunden som gissel i forhold til TV2

Omtale av  Walther

Tvinger deg til å møte opp og stille deg i kø for å skifte GET boks til et dårligere produkt enn du hadde før, en boks som stadig låser seg. Hvis du har problemer møter du ikke et menneske men en robot (de har ikke råd til å betale noen kundebehandlere). De tar kunden som gissel for å få en bedre avtale med TV2.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig!

Omtale av  Geir

Fremstår arrogant og gjør seg fullstendig utilgjengelig når problemer oppstår. Eneste gang Get viser innsats er når faktura skal kreves inn. Dette holder ikke!!

Protest mot uteblitt sending på TV2

Omtale av  Roar M

Helt uholdbart å kreve abonnementsavgift når sending uteblir. Get leverer ikke det abonnenten betaler for. Om ikke Get selv reduserer neste faktura for TV, reduserer jeg selv denne ved å korrigere tilsendt avtalegiro.

Telia TV har 636 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia TV mener
Har tilegnet profilen
Telia TV deltar på Bytt.no

Telia TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia TV besvarer ikke omtaler

Telia TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR