Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Helt uholdbart å kreve abonnementsavgift når sending uteblir. Get leverer ikke det abonnenten betaler for. Om ikke Get selv reduserer neste faktura for TV, reduserer jeg selv denne ved å korrigere tilsendt avtalegiro.
Får ikke de avtalte kanalene pr juni. Ikke TV2. Ikke fotball. Får tilbud om andre tullekanaler. Æ e lynforbanna😡😡
Har hatt tre HD bokser som alle ble ødelagt. Nå Get BoX, førsteinntrykket er bra, men den er så sinnsykt treg at det ikke skulle være mulig! For noe drit. Må fikses asap. Dette er ikke godt nok.
Snakket med en av deres kunde behandlere om problem med passord for å komme inn på min Getmail. Han lovet og ringe meg opp slik at problemet ble fikset. Jeg ventet, ble sendt engangskode som ikke virket. Ringte så opp og da hadde vedkommende gått for dagen og feilen var ikke fikset. Det værste var at nå kom jeg jo ikke inn på noen enheter. Dette holder til stryk.... Snakket så med en så med en kundebehandler som gjorde det hun kunne. Dette er blitt et skikkelig problem dere skulle ha løst omgående. NB Min 1 terning gjelder ikke henne!!! Men det var den den første som rett og slett ikke brydde seg saken i det hele tatt.Totalt lavmål av den første jeg var i befatning med !!!
Rotete, surrete firma. Lang ventetid på kundeservice, dårlig/ingen hjelp å få. Snakket med 7 ulike personer over en 3 måneders periode. De glemte datoer, de holdt ikke avtalene de lovte, ga gratis periode, men fakturerte allikevel. Styr unna!
Hvor er mine kanaler??? Og ikke bare mine. Der er umulig å se på TV nå! Der er svindel med dette som har gjort dette.
Signaler og Internett forsvinner flere ganger i måneden. Iflg Get sine egne sider er det ikke noe galt. Ikke mulig å få tak i kundeservice, kun en håpløs robot på deres sider. Etter noen timer er signaler og nett tilbake. Ingen kommunikasjon fra Get om hva som har skjedd og hvorfor.