Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg opplever Get sin kundeservice som svært lite løsningsorientert og prøver helst å trener mer enn å hjelpe.
Ingenting med Get er intuitivt. Man kan ikke vise kun de kanalene man abonnerer på på en enkel måte, man må legge inn en og en. Hvis du vil se serie, kan man ikke trykke seg inn på serien og få frem alle episodene i serien, for Get viser deg kun siste episode, eller en tilfeldig episode. Du får ikke opp alle ved å trykke på en. Du får opp alle ved å søke på navnet, deretter må du lete igjennom en liste til du kommer til den. Det er ikke sortert etter sesong, og hvis du vil se flere episoder, må du faktisk gjøre et nytt søk. Dersom du vil "oppgradere" til opptak og pause, må du betale en sum hver måned til evig tid. Dette er ikke en oppgradering, men et abonnement per definisjon. Uholdbart i et marked der dette er standard.
Veldig dyrt. Fant det ut etter en annen tilby meg en bedre betingelse.
Dette er den verste behandling jeg har fått. Aldri mer
Vi har hatt Internett fra Get i ett år nå og har hatt ukentlige problemer med tilkobling. Internett funker av og på og blir gjerne borte flere timer av gangen. Vi har bare modem fra Get som er koblet mot egen trådløs router. Det er forsøkt forskjellige routere til ingen nytte. Veiledningen på Get siden hjemmesider funker heller ikke, så må si meg meget missfornøyde med Get sitt internett. Anbefaler absolutt ingen til å bruke Get som leverandør.
Det koster mye og smaker lite. Dette er monopol på sitt verste. Absolutt ikke verd pengene. Kundeservice er helt forferdelig. Fakturaene er uleselige. De fakturerer ting jeg aldri har bestilt. Dekoderen bråker. Forsvinner ut av mitt hus når 5g mobil kommer. De vil ikke bli savnet.
Alle i boligsameiet fikk ny intenoboks for 2 dager siden. Dagen etter forsvant alle signalene. (akkurat som forventet). Har ringt 3 ganger, snakket med 3 forskjellige personer + chat. Ingen kjenner til noe feil. Når siste person oppdager at intenoboksen ikke mottar signaler, da skal jeg ha tekniker om 5 dager. Så blir det nok en dag borte fra jobb p.g.a. Get. Har hatt Get som leverandør av fibernett siden 2009. Hadde så mye feil at jeg ikke kunne ha internett gjennom dette selskap, det ble altfor mange feriedager som måtte brukes. Har nå annen tilbyder som gir meg den internett tjenesten jeg betaler for. Når det gjelder TV, tvinges jeg gjennom boligsameiets fellesavtale til å ha Get som tilbyder. Kontakt med Get pr. telefon har gitt meg store telefonregninger. Jeg tror dette firmaet "gaper over" alt for mye. Det er for få personer til å rette feil som det er alt for mange av.