Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Utallige ganger opplevd av/- på når internett skal tas i bruk. Internett sentralen switcher ofte mellom grønt/-rødt . Nå har den de siste ukene kun lyst rødt, selv om restarting er foretatt. Og når man så prøver å ringe for kontakt, - er det kun en telefonsvarer som oppgir at alle kundebehandlere er opptatt. Ingen ting tilbake funksjon. Tidligere ved slike hendelser er det gjerne kommet en melding fra Get om visse problemer i nabolaget. På disse ukene denne gang når rødt har lyst, er melding fra Get uteblitt. Opplevelser fra tidligere henvendelser er og et arrogant kundeservice personell . Internetten virker veldig treg ut av seg - må virkelig større seg med tålmodighet der for å komme inn på ønskelige sider . En slik dårlig bedrift kan man ikke satse på noe videre. Jeg kommer til å bytte til annen leverandør. Takk. !
Oppleves som treg og ustabil. Mister stadig vekk bildet ved oppstart av dekoder. Går lang tid ved skifte av kanal. Opplever ofte at dekoder restarter seg under sending.
Det hender ofte at bildet henger seg opp eller at kvaliteten blir kjempedårlig. Det går ikke an å fortsette å se, blir nødt til å skru av. Hvis det ikke blir bedre må vi bytte. Det funket veldig bra før Telia kom på banen.
Store problemer med HBO og Cmore ekstremt dårlig bilde mellom kl 19 og 23 på kvelden! Dette ble dårlig etter at Telia overtok Get! Tidligere fungerte det bra og det var mulig å få kontakt med kundeservice. Nå er ventetiden minimin 45 minutter på kundeservice! Hvem iallverden av vi som er avhenging av Telia Tv vil ha Mobil ab. fra Telia? Ingen ! Merkevaren til Telia som mobiloperatør ødelegges helt !
Ikke opplyst om plass i køen, mangler "callback". Prøvd å kontakte de på forskjellige tidspunkt, tar ikke tlf. Kundeservice???🤬Desverre avhengig av borettslaget ellers ville jeg byttet.. Synd de ikke har minus på stjernene.
Det er normalt 30 min ventetid på telefonen. De som jobber på kundesenteret er dårlige til å kommunisere og er uhøflige. Brukergrensesnittet er helt rævva. Vi har f eks hatt HBO i over ett år (som vi brukte daglig før), men har brukt det 1 gang. Det trådløse nettet funker dårlig.
Boksen klikket flere ganger om dagen. Fryser til og restarte. Treg før, enda tregere nå.