Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Godt tilbud, godt utvalg av kanaler. Prisen derimot er litt høy. Det eneste jeg er missfornøyd med er kundeservice. Dropp den dumme roboten. Og sett inn folk som gjør det de sier, det de skal. Jeg er kjempe missfornøyd med utsending av ny boks. Etter 5 henvendelser i løpet av 12 dager har jeg fortsatt ikke fått ny boks. Den jeg har lever sitt eget liv. Men fakturaene fra dere, de kommer fram. Utrolig dårlig service.
Håpløst å få overført min gamle mors fasttelefon til ip telefoni hos GET. Holdt på en måneds tid. Og det fungerer dårlig. Fornøyd med bredbånd og tv.
En håpløs boks for å se tv. Kan ikke måle seg med brukervenligheten på den gamle til altibox. Blir å bytte leverandør så snart noen tilbyr altibox fiber i distriktet
Mottar ikke varsel når det oppstår signalfeil, 2 ganger siden juni. Lang ventetid service på Nesodden.
Get boks II er totalt ubrukelig når det gjelder streaming ellers greit utbud og muligheter på Get sin hjemmeside.
Forferdelig kundeservice og ikke transparent prismodel. Måtte betale 700 kr for utstyr som var presentert som man kjøper den men egentlig var bare leid ut.
Kjenner meg ikke igjen i mye som blir skrevet her. Opplever nokså stabilt internett, kanskje vært nede to-tre ganger de to årene vi har hatt Get. Noe tregt til tider men det tror jeg har med hardware å gjøre (reset router funker). Så langt fornøyd med nye Get boX. Oppleves rask og moderne. Savner dog modem/ruter funksjon i boksen.