Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Mye flimring på skjermen samtidig som lyden blir borte. Jeg vurderer absolutt å bytte til noe annet. Tror Altibox er løsningen for meg.
Når dere kan ikke levere Internett da må ikke sende regning for disse timene som vi hadde ikke Internett.
Vanvittig dårlig hardware og brukergrensesnitt. Useriøs selger som ljuger, samme fra kundeservice. Holder ikke avtaler. Fakturaene er en jævla vits, der det er forskjellige summer, og der kundeservice innrømmer at de ikke vet hvorfor... Ekstremt dårlig kvalitet og stabilitet på utstyr og signaler. Her blir det Canal Digital med en gang bindingstid er over. Styr unna.
Elendig. Må betale for å ringe dem. Kutt det ut hvis du kan!! Chat er en automatisk svar. Spurte on navnet hans, og han svarte med "Pent navn".
Forferdelig selskap, elendig kundesenter, de svarer ikke på mail, lover mer en de holder, samt selger svarer ikke på telefon ved oppkall. Kort sagt, styr unna Get.
Problemer med nettet som ikke engang jeg kan fikse selv, dette skjer stadig vekk, jeg må ha Internett klart til hver en tid.
Fikk ikke farten jeg ble lovet på døren av selgeren fra GET og hadde problemer med PlayStation online gaming etter at jeg byttet over til GET. Ringte kundeservice og fikk beskjed om at de har kan ikke så mye om det og at jeg må prøve å søke på google eller youtube for å finne løsningen selv. Etter mye frem og tilbake med kundeservice og IT avdeling hos GET, kom vi frem med at de skulle sende en teknikker hjem til meg for å løse problemene. Problemene ble ikke løst + teknikken sa at jeg ikke har optimal med signal hos meg det vil si at jeg vil aldri få det hastigheten jeg betaler for.. Vis det er mulig, anbefaler jeg ingen GET...