Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Problemer med nettet som ikke engang jeg kan fikse selv, dette skjer stadig vekk, jeg må ha Internett klart til hver en tid.
Fikk ikke farten jeg ble lovet på døren av selgeren fra GET og hadde problemer med PlayStation online gaming etter at jeg byttet over til GET. Ringte kundeservice og fikk beskjed om at de har kan ikke så mye om det og at jeg må prøve å søke på google eller youtube for å finne løsningen selv. Etter mye frem og tilbake med kundeservice og IT avdeling hos GET, kom vi frem med at de skulle sende en teknikker hjem til meg for å løse problemene. Problemene ble ikke løst + teknikken sa at jeg ikke har optimal med signal hos meg det vil si at jeg vil aldri få det hastigheten jeg betaler for.. Vis det er mulig, anbefaler jeg ingen GET...
Det er ingenting bra med Get, de holder ikke det de lover. I borettslaget jeg bor i har vi Get, nesten ingen er fornøyde. Jeg er vertfall ikke fornøyd, når du betaler for 200 download speed og 30 upload og får 40 og 10 er det lov å bli frustrert. Jeg mener at Get sine systemer er utraderte, vi har kobber nett, det vil si at alle i borettslaget har nett som blir delt. Dette beviser at Get er gammeldags siden dette har vært i bakken siden jeg ble født. Jeg mener at vi bør kaste Get i søpla og få oss noe fiber, da har vær husstand eget nett. UT MED GET
NEAS følger opp men svar fra Get er svært misvisende og tar utrolig lang tid. Bruker Canal Digital ( Telenor ) i Oslo og det er total forskell på service. Har vært næringsdrivende i 44 år, skulle jeg oppført meg på denne måten som Get gjør ovenfor kunder, hadde mitt firma eksistert i 44 år. Anbefaler sterkt at NEAS på Nordmøre finner en annen samarbeidspartner
Stort sett greit, men hbo er dårlig big time. Elendig søkefunksjon. Mangler masse funksjonalitet i forhold til web-appen.
Svak kundeservice da de ikke tar skikkelig tak i problemet. Etter mange henvendelser har de sluttet å gi tilbakemelding om hva som skjer. Fryktelig frustrerende....
Dørselger kom med flott tilbud, men vi har et wifi-anlegg som er svært bra. Jeg var svært nøye på at Get kunne implementere anlegget i deres system. Det var ikke noe problem i følge selger. Jeg ba også om at all kontakt skulle være skriftlig da jeg ikke kan ta telefonen på dagtid. Dagen etter hadde jeg flere tapte anrop på telefonen og en SMS der det sto at de hadde forsøkt å ta kontakt med meg. (?) Etter to runder med installatører som ikke ante hva de drev med, fikk jeg tilbud om å få en tredje runde (til en pris av kr 990). Jeg takket nei og sa opp kontrakten. Fakturagebyret var høyt, jeg dro inn Angrefristloven, beløpet ble noe redusert, men vi måtte betale kr 1660 for første installasjon (som ikke var fullstendig fra Get sin side da de manglet en TV-mottaker) og kr 1220 (som var ufullstendig og tok fra oss Wifi fra store deler av eiendommen). Kundeservicen jeg har mottatt er så langt under par og minner mest om "god dag, mann, økseskaft".