Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia TV
1.6
636 verifiserte omtaler

Telia TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
636 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#4
Dårlig
Telia TV er rangert
#4 av 5 tv-leverandører
8%
Forferdelig
8% anbefaler Telia TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 636 omtaler om Telia TV

FILTRER OMTALER
31
13
31
84
477
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia TV
Telia TV har 636 verifiserte omtaler på Bytt.no

Nett brytes tilfeldig

Omtale av  Kristian

Problemer med nettet som ikke engang jeg kan fikse selv, dette skjer stadig vekk, jeg må ha Internett klart til hver en tid.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig kundeservice og lureri

Omtale av  Thanoo

Fikk ikke farten jeg ble lovet på døren av selgeren fra GET og hadde problemer med PlayStation online gaming etter at jeg byttet over til GET. Ringte kundeservice og fikk beskjed om at de har kan ikke så mye om det og at jeg må prøve å søke på google eller youtube for å finne løsningen selv. Etter mye frem og tilbake med kundeservice og IT avdeling hos GET, kom vi frem med at de skulle sende en teknikker hjem til meg for å løse problemene. Problemene ble ikke løst + teknikken sa at jeg ikke har optimal med signal hos meg det vil si at jeg vil aldri få det hastigheten jeg betaler for.. Vis det er mulig, anbefaler jeg ingen GET...

Håpløst

Omtale av  Sint G. F. S

Det er ingenting bra med Get, de holder ikke det de lover. I borettslaget jeg bor i har vi Get, nesten ingen er fornøyde. Jeg er vertfall ikke fornøyd, når du betaler for 200 download speed og 30 upload og får 40 og 10 er det lov å bli frustrert. Jeg mener at Get sine systemer er utraderte, vi har kobber nett, det vil si at alle i borettslaget har nett som blir delt. Dette beviser at Get er gammeldags siden dette har vært i bakken siden jeg ble født. Jeg mener at vi bør kaste Get i søpla og få oss noe fiber, da har vær husstand eget nett. UT MED GET

Bruker NEAS i Kristiansund som har avtale med Get, elendig service fra Get

Omtale av  Jan

NEAS følger opp men svar fra Get er svært misvisende og tar utrolig lang tid. Bruker Canal Digital ( Telenor ) i Oslo og det er total forskell på service. Har vært næringsdrivende i 44 år, skulle jeg oppført meg på denne måten som Get gjør ovenfor kunder, hadde mitt firma eksistert i 44 år. Anbefaler sterkt at NEAS på Nordmøre finner en annen samarbeidspartner

HBO er dårlig

Omtale av  Frankie

Stort sett greit, men hbo er dårlig big time. Elendig søkefunksjon. Mangler masse funksjonalitet i forhold til web-appen.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

TV signal detter ut i ujevne mellomrom

Omtale av  Roger

Svak kundeservice da de ikke tar skikkelig tak i problemet. Etter mange henvendelser har de sluttet å gi tilbakemelding om hva som skjer. Fryktelig frustrerende....

Elendig service og kommunikasjon

Omtale av  Marianne N

Dørselger kom med flott tilbud, men vi har et wifi-anlegg som er svært bra. Jeg var svært nøye på at Get kunne implementere anlegget i deres system. Det var ikke noe problem i følge selger. Jeg ba også om at all kontakt skulle være skriftlig da jeg ikke kan ta telefonen på dagtid. Dagen etter hadde jeg flere tapte anrop på telefonen og en SMS der det sto at de hadde forsøkt å ta kontakt med meg. (?) Etter to runder med installatører som ikke ante hva de drev med, fikk jeg tilbud om å få en tredje runde (til en pris av kr 990). Jeg takket nei og sa opp kontrakten. Fakturagebyret var høyt, jeg dro inn Angrefristloven, beløpet ble noe redusert, men vi måtte betale kr 1660 for første installasjon (som ikke var fullstendig fra Get sin side da de manglet en TV-mottaker) og kr 1220 (som var ufullstendig og tok fra oss Wifi fra store deler av eiendommen). Kundeservicen jeg har mottatt er så langt under par og minner mest om "god dag, mann, økseskaft".

Telia TV har 636 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia TV mener
Har tilegnet profilen
Telia TV deltar på Bytt.no

Telia TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia TV besvarer ikke omtaler

Telia TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR