Telia TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Omtrent umulig å få kontakt med kundeservice gjennom telefon. Get hadde muligheten for å flytte router, ved å ha flere kontaktpunkter for Internett. Telia kan bare ha 1 kontaktpunkt. Merkelig at Telia ikke klarer å levere det samme. Tv boksens signaler er 5ghz, og kan ikke være langt unna router om man har mange vegger, og datarom/kontor i andre enden av huset.
Hvis det finnes ett eneste alternativ til dette utstyret så anbefales det at uansett. Det er nok presise skildringer i spaltene her om besverlighetene dere i motsatt fall vil utsettes for, så det hopper jeg over. I vårt tilfelle er det 5g vi venter på, Telenor-konkurranse (kobber...) vil koste omfattende saging i asfalt og steinlegging i vårt tilfelle. 5g+RiksTV bakkenett er derfor foreløpig eneste realistiske håp om konkurranse -- håpet er at såpass mange politikere også etter hvert presses over på Telia-monopolet at oppmykning tvinger seg fram.
Jaja, telia har for andre gang fakturert for ureturnert utstyr, feilaktig. Og innholdet på fakturaen er ikke engang det samme som vi brukte.. Sender de bare automatisk ut til alle som avslutter et abonnement og håper noen betaler? Jeg mener at en så stor aktør burde opptre mer ansvarlig og ikke behandle eks-kunder på denne måten.
Om telia TV box. Brukes som lineær tv boks og streaming. 1. Ikke bytt kanaler for fort , har en tendens til å låse seg. Hjulet spinner men hamsteren er død. 2. Går til tider i svart, vent litt så går det over på 2-3 sek. 3. Om låser den seg i en kanal , ikke vent på at det skal skje noe. Trekk ut strømkabel, vent 1 min. Start boksen, tar 5 min . Hjulet spinner, og vi er hjemme. Setter på nrk1. 4. Lyden fra nrk1 høres, det røde hjulet spinner og skjermen er sort. 5. Bytter kanal, lyden fra en annen kanal er der , men ikke bildet. 6. Kan noen i det o store Telia konsernet være enig at telia/getbox DCIW387uhdget er et særdeles dårlig produkt?
Etter utallige feilfaktueringer, evigvarende telefonkøer til kundeservice, kundebehandlere som lyver / ikke holder det de lover eller til og med bare legger på, har vi nå fått nok og bytter leverandør av TV og internett.
Dårlig service bedrer gamle get box når jeg ringte De hver gang de fortelle forskjellige feil og de har ikke tid å fikse den Til neste uke cirka 8 dager. Nå er 2021 vi jobber Hjemmekontor banan lekser på iPad alle trenger nett jeg tror de har ikke en løsning🤷🤷🤷
The TV remote is from the 90s, with over 40 buttons, and you need to really press hard in order to work. HBO Nordic has no Norwegian nor English subtitles, searching/browsing is slow and painful, some of the episodes are simply missing (some awkward message appears, like “missing asset”) It would be nice to offer a descent package in 2021, instead of something that simply counts as TV…