Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Stemmestyring fungerer ikke. Opptakfunksjon på fjernkontrollen virker bare på direktesendt program!? Boxen henger seg ofte opp og må restartes. Tar lang tid å skifte kanaler og funksjoner. Hender at mitt innhold ikke er tilgjengelig i sky. (Kommer tilbake, men får ikke se ønsket program på gitt tidspunkt.) Kommende opptak er ikke ordnet etter dato!? Opptak som er slettet forsvinner ikke før etter reprise?! Rot og uoversiktlig! Serieopptak som er slettet dukker opp igjen på fortsett å se. Nå forsvinner ikke opptak fra fortsett å se pga en feil. Lovet å rette den men når?? Elendig kundeservice. Tar lang tid å komme igjennom. Lover at ting skal bli gjort skjer ikke. Skygg unna Telia! Det hadde jeg gjort hvis jeg hadde kunnet, men har felles tv avtale der jeg bor...
Telia boksen har låst seg....store problemer og mannen tid når man skal bytte kanal, ja da surrer hjulet rundt i en evighet..det skulle bli så mye bedre så de,,,men lite har skjedd..mye bedre den gamle tv boksen som jo fungert
Helt utrolig i 2021 at fiberconverteren ikke tåler et strømbrudd. Og at man må ha Wifix i en leilighet på 68 m2 for å ha nett i alle rom - skammelig 😰
Ustabil, tungvindt og ulogisk betjening. Treig respons og ofte feil. Omstendelig!
Meget fornøyd med hele «pakken». Bla God plass for opptak / brukervennlig fjernkontroll mm.
Har nå brukt 3 ulike generasjoner av get-bokser, og kan med hånda på hjertet si at den nye "GetboX" eller "telia box" (som er identisk get-boksen) er den mest ubrukelige haugen med skrot du kan kjøpe. Den er ufattelig treg, tar ofte flere titalls sekunder for å finne riktig program via menyen, fjernkontrollen som er laget av billig plast krever ufattelig mye oppmerksomhet når du ofte må trykke 4-5 ganger på samme knapp før den reagerer. Elendig kundeservice har det alltid vært, så det var ikke noe nytt når vi bytta boks. Har dessverre ikke mulighet til å bytte boks pga. bosted, men hvis du har mulighet til å bestemme boks selv, hadde jeg holdt meg langt unna denne.
Samsung kuttet i dag støtte for HBO på vår Smart TV. Tenkte at Telia/Get sin løsning for HBO var et brukbart alternativ. Betalte ca 150 kr for dette. Ingen stor sum, tenkte vi. Dette skulle vi raskt komme til å angre på. Ved første blikk lot brukergrensesnittet tankene drive hen til min barndom og Commodore 64. Ingen søkemotor, ingen av de "fancy" funksjonene fra den allerede elendige HBO-appen som er bygget på et softwareskjelett som er så rigid som skumgodteri. Interface'et gjør at jeg lengter etter 90-tallets Tekst-TV. Der kunne jeg i det minste memorere sidetallet. 5 minutter med scrolling og vi har kommet fra episoder/serier som begynner med tallet "1" til tallet "3". Et kadaver av en app.