Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har hatt problemer med Get hvor jeg fikk mail og tlfnr til en person som heter *. Som skulle hjelpe meg med mitt problem Det gikk bra i starten, men etter jeg fikk et annet problem på get boksen så fikk jeg aldri svar på mine 2 eller 3 mail jeg har sendt til han. Når jeg sender han mail fra en annet navn så svarer han. For en tulling spør du meg. Har byttet nå.
Nylig byttet til Get fiber og er storfornøyd. Magisk å bruke poengsystemet til å bare endre kanalutvalget i Min Get appen. Deilig og også bruker Apple tv som dekoder med opptak i skytjeneste så jeg kan ta opp i stua og se på rommet. Super med HBO inkludert i grunnpakken.
Verre selskap tror jeg ikke finnes i Norge, at de har monopol har gjort utrolig arrogante. Dårlig, frekke kundebehandlere, lang ventetid på telefon, usannferdige teknikere.
Dårlig kundeservice og stengt på kvelden når man ser på TV. Feil på kabel utbedres ikke, de ringer ikke tilbake og de stenger kundeservice kl 18! Chat håndteres av ukyndig personell.
ALT er feil med Get! Get boks 2 har jeg måttet byttet flere ganger. Funksjonene fungere under 50 % av tiden, internett falt ut flere ganger i uka og de har klart å fakturere meg for dobbel mobilkvote. Har du mulighet til å la være å bruke Get så gjør det!
Gikk på et tre måneders oppgraderingsabonnement av bredbånd i sommer, hvor det mnd. beløpet skulle være det samme jeg tidligere har betalt. Men, -hver mnd kommer faktura med feil beløp, og jeg må bruke tid og krefter på å be dem rette det. Og neste mnd. skjer det samme. Utrolig irriterende. Det er åpenbart at de interne kommunikasjonsrutiner og systemer ikke fungerer slik de skal. Om man som kunde ikke kontakter dem og får ting korrigert, så ender det med stopp i tjenesteleveranse. Bredbåndet har fungert stort sett uten feil,men dette som er beskrevet over er så irriterende, at jeg ikke kan gi dem noe god skåre på tilfredshet.
Get var eneste alternativ på kabel, opplevde nettverk som ustabilt. Fikk montert forsterker, som hjalp noe. Ville prøve canal digital, da de la opp fiber i nabolaget. Jeg ringte og sa opp abonnementet, Get sa det ikke var noe problem, men jeg måtte betale ut august, i august ringer en selger fra get for å gå igjennom avtalen min, jeg sa den var sagt opp, han sa det ikke stod hos dem, men han skulle ordne opp. Det skjedde ikke, jeg fikk ny faktura, ringte igjen, og fikk beskjed om at det ikke var registrert hos dem, så verse god betal igjen. Dette virker å være en bevist strategi ovenfor kunder de anser som tapt, vell de har i hvertfall mistet meg for alltid nå.