Telia TV opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Elendig TV app. med mange problemer for brukerne etter at den nye appen ble presentert. Vi er IKKE imponerte. Alt er ment å være intuitivt og enkelt å forstå. Utfordringer er å finne svar på enkle spørsmål - eksempel; Hvordan kan vi øke størrelsen på teksten i programmer som tekstes. I dag fremkommer denne teksten i små uleselige bokstaver nederst på skjermen. Søk på internett for svar på våre spørsmål, resulterer i et hav av svar som er irrelevant for våre spørsmål. Lang ventetid eller ingen svar på telefon når vi trenger å løse et problem. Et klassisk eksempel på at alt som skal fornyes må være så avansert at brukerne ikke har praktisk glede og nytte av det. LA OSS FÅ DET GAMLE, ENKLE SYSTEMET TILBAKE - er det for mye forlangt?
Jeg har nå mottatt min 4. Telia playbox og den funker heller ikke, den leverer ikke signal til TV'en og når jeg henvender meg til Telia siger de av det problem har de aldri hatt, men jeg kan få en ny boks, jeg har vært i kontakt med kundeservice ca. 6 timer sammenlagt på 2. Dager og de kan ikke se af der skulle være et problem, når jeg så leverer den inntill Telia butikken ser de med engang av boksen har feil også får jeg en ny boks som heller ikke funker, deres utstyr er dritt dårlig og burde ha vært testet innen de leverte det ut til kunderne.
Ingenting virker og ingen service. Ikke tar de telefonen og ikke er det mulig å beskrive oppstått problem på epost. Chatroboten er dum som en stein i asfalten. Etter alt for mange år med Telia er tålmodigheten min nådd sin tålegrense. Selskapet er kort og godt en søppelbedrift med null kvalitetssikring når det kommer til kundebehanding. I flere år betalte jeg mye penger for alt for lav hastighet. Nå når utstyret ikke har virket på en uke og det er umulig å opprette kontakt, er bare å si bye bye, I'm breaking up. STYR UNNA DETTE SELSKAPET!
Erfaringen min med telia kabeler er at det er plukk råtne.De ligger i hager over store deler telia har skrevet fra seg ansvaret for disse.get gravde din ned telia ovtok de men overførte ansvaret over på kunden.Nå når disse må skiftes er det kundens ansvar,da blir det meget dyrt.Det gamle kablende er fylle av brudd men telia har fraskrevet seg det ansvart.Aldri mer telia.Svindel og bedrag.Kundeservice er umulig få tak i.Takk for meg telia alldri mer!!!
Hopper ut, fryser- ingen løsning på 5 mnd… bare nye splittere. Helt håpløst i 2024.
Blitt pålagt av Telia å bytte fra godt fungerende Kabel-TV til elendig fungerende strømme-TV via internett. TV faller ut hele tiden selvom internett har full dekning. Ingen mulighet til å kontakte Telia pr telefon etter kl. 16.00. Helt elendig service. Må finne annen leverandør. Finnes det fortsatt leverandør som tilbyr tv ikke over internett og uten Parabol-antenne?
Litt dårlig signal , lite oppdatering på produkter.