Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dere jobber med saken. Håper utviklingen går kjapt.
Bare henger seg. Treg i kanylebytte. Kass!! Vurdere stark å bytte leverandør.
Dårlig kundeservice når man først når igjennom din. Ventet i 50 minutter så la han på når jeg var irritert. Har ikke hatt nett på 2 uker enda så fikser de ikke opp.
Når du har problemer på kvelden får du kun konferere via chat som er elendig
Har brukt get de siste 5 årene, pga valg av andre tilbydere er vanskelig. Har ikke hatt en eneste periode på mer enn 14 dager sammenhengende hvor ting har fungert uten feil. Nett og tv, dårlig dekning, tv fungerer ikke, ikke tilgang til kanaler, boksen reagerer ikke etc etc. Innhold i kanalpakker og meny/brukervennlighet på fjernkontroll er veldig bra. Faktisk det eneste som er bra. Alt annet er ikke bra. Rett og slett drit.
Nettverket er så elendig at jeg tror en pappeske sender ut bedre interenett
Internettforbindelse er så dårlig, at jeg blir forbannet! Jeg har aldri opplevd så dårlig tjeneste! Jeg skriver nå, og ikke er sikker at det jeg har skrevet, blir lagret på grunn av dårlig Internett