Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Harhatt store problemer etter at telia overtok for Get. Verst har det blitt etter telias endringer i nov-22. fikk ikke inn noen signaler. Ringte telias kundeservice. Ventet over 40 min før jeg fikk kontakt. Ingen opplysninger om hvor jeg sto i køer. Ingen mulighet for å velge å bli oppringt. Etter flere samtaler med lange ventinger og tidkrevende utprøvinger for å få frem kanalene, fikk jeg beskjed om å bytte boks. Dette ble gjort. Jeg passet på at innleveringen av gammel boks ble registrert. Problemene fortsatte. Måtte fortsette å få hjelp med mye venting. Systemet blitt veldig tregt. I dag virket ingenting. Igjen! Ringte telia. Denne gangen var køordninge. Men:: ingen klarte å hjelpe meg. Ble bedt om å skifte ny boks. Igjen. Sa at det bare var 4 mnd siden jeg hadde fått ny. Til min forskrekkelse fikk jeg da opplyst AT DEN «NYE BOKSEN» VAR BRUKT!! FRA 2019!!! Altså nesten fire år gammel!! Ville helst gi terningkast 0. Lurer på hva som venter meg når jeg skal hente enda en boks i moret.
Skuffet ove hvor dårlig ting virker, har prøvd å gjøre de tingene de sier jeg skal gjøre men blir ikke bedre
Sammenlignet med f.eks. RiksTV så er det ikke mulig å se sportssendinger på Telia TV som bare sender 30 bildet i sekundet. Det blir altfor hakkete. Det burde ikke være mulig å operere med så dårlig video kvalitet i 2023. Heldigvis har de fleste TV-er teknologi for å gjøre om 30 bilder i sekundet til en bedre opplevelse, men sendingene burde allikevel sende med minst 60 bilder i sekundet for kanaler med mye sport.
Dette må være den dårligste leverandøren som finnes. Jeg hadde fiber fra telenor, og selgeren sa jeg ville fått raskere og mer stabilt nett(!?). Mine erfaringer frem til nå vitner om at dette er løgn fra ende til annen. Nettet faller ut flere ganger pr dag, og når jeg går inn på hjemmesiden; står det bare at alt er i orden. Likeså opplever jeg elendig kundeservice. Hvor melde feil/få hjelp..? Herregud så misfornøyd og forbanna jeg er!
Jeg liker den nye kombinasjon nett(5G)og Tv fra Telia. Tuner boksen funger fint med mange valg muligheter og god pris.
Hver gang Telia pusher ut en ny oppdatering, så forsvinner lyden fra boksens eksterne lyd-utgang (3.5mm jack). Det er ingenting som hjelper og lyden er og blir borte. Telia Telefonsupport er ubrukelig. De som sitter der kan ikke annet enn å følge en oppskrift. Jeg har nå byttet boks i Teliabutikken 3 ganger på under et halvt år. Eneste positive jeg har å si, er at Telia butikken alltid har bokser liggende i store stabler. Man kan jo lure på hvorfor??
Telia inn i borettslaget. Fikk beskjed om at tv'en var for gammel og at boksen ikke støttet tv'en eller omvendt. Kjøper ny TV. Får en ny boks men ny TV støtter ikke boksen. Tv'en slår seg av og på. Boksen får ikke inn TV signaler. Har nå byttet 4 bokser. Fikk beskjed på kundeservice at tv'en var for gammel og at jeg måtte finne ut produksjonsnr på TV,, 'n. Har betalt dem for å få hjelp hjemme. For gammel TV igjen er beskjeden. Oppdager da en kabel fra ruter til boks ikke er satt på. Måtte betale alikevel selvom de ikke hadde gjort jobben sin. Restarter boksen opptil flere ganger om dagen. Får ikke sett et helt program. Er det noen som kan noe om dette problemet. Får jo ikke byttet da dette er et borettslag. Tips mottas med takk.