Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Internett faller helt ut i lengre perioder. Når jeg sjekker driftsproblemer på min adresse får jeg beskjed om at det er driftsproblemer her. Det som er forferdelig er at det har nå vart i over 3 uker. Tv blir også påvirket av dette og har jeg mistet tilgang på mye her. Kundeservice er umulig å få kontakt med og jeg har gitt opp flere ganger etter mer enn 1time venting på tlf.
Nå er det mye rot. Trykker du på hjem kommer du til en serie på Max! Mitt innhold er også bare rot. Serieopptak er delt opp i enkeltepisoder og umulig å finne fram i. Spoling fram og tilbake er også helt ubrukelig og tildels vanskelig. Kanaloversikten er rotete og uoversiktlig. Vi er SVÆRT misfornøyd😠
Stadig bortfall av tv signal eller lyd fra nrk1 både før og etter full restart av boks. Aldri noen feilmelding eller oppfølging fra Telia. Kun tidkrevende og slitsom selvbetjening.
Nettet har falt ut flere ganger på kveldstid når jeg prøver å se tv eller streame YouTube.
Dyrt og svært dårlig.Stadig problemer med internett og helt sprøtt dyrt.Styr unna
Etter siste oppdatering og nytt system så har det nesten vært umulig å se på tv. Det hakker og stopper og jeg må stadig ta strømmen på boksen i håp om at det skal bli bedre. Om dette ikke ordner seg innen rimelig tid vil jeg be sameiet hente inn tilbud fra andre. Internettet er også supertreg.
Den nyeste oppdateringen av telia medfører store problemer med Apple tv box vi får og beskjeder om reinstallering av Netflix Max etc mistet nesten alt vi hadde på tv mye passord surr