Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bra utvalg, god app, lett å forhandle pris, kombinere med telefonabonnement, internett og hardware. God service
Elendig kundeservice….. chatten virket ikke, ringte og gav opp etter 15 min… fikk omsider kontakt i chat, men hjelpen var verdiløs… kundebehandler avbrøt chatten uten at jeg ble noe klokere…
De solgte oss en pakke som var alt for liten for vår husholdning . Og når vi da ringte de for å få en større pakke , så var ikke det tilgjengelig i vår gate! Selger hadde all info ang våre ønsker, men solgte oss allikavel en liten pakke , UTEN å informere om at det IKKE finnes en mulighet for å oppjustere . Vi kan ikke se på tv mens sønnen i huset gamer . Og vi må bruke mobilnett for at ikke ting skal buffre!!
Bruker Telia Play appen via min 2019 Nvidia Shield TV 2019 Pro som er en av de bedre Android TV boksene på markedet. Denne fungerer perfekt med alle andre apper som NRK TV, Netflix Disney+ osv . Men med Telia Play appen fungerer det ikke så bra, det er så mye feil at jeg bestemte meg for å skrive en anmeldelse her på bytt.no bare fordi jeg må få ut min frustrasjon om hvor dårlig denne appen er. Jeg vil prøve å oppsummere mine erfaringer nedenfor. -Starter appen viser bildet i bakgrunnen med grafikkbokser uten innhold og ingen lyd, må inn i menyen for å bytte til en annen kanal og så tilbake til den kanalen som jeg egentlig skulle se på for å få det til vise riktig bilde og lyd. -Starter appen og Telia Play vises på lilla bakgrunn, ingenting skjer. Starter appen prøver å spille av direkte tv, får bare svart skjerm med lyd. -Bildet hakker 1 gang i minuttet. Dette for å nevne noe, appen oppleves ellers veldig treg og ustabil. Jeg vil overhode ikke anbefale Telia Play til noen. Det virker heller ikke som om Telia er interessert i å forbedre noe av dette.
Lite brukervennlig, blar i kanaler og kanaler man ikke har dukker opp. Samtidig kan man ikke sortere favorittene i den rekkefølgen man vil. Natta og gå over fra Telenor til Telia, dessverre
Får du besøk av selger fra Telia på døra så styr unna. Gikk på denne tabben og bestilte 5g tv og internett Grei installsjon men etter kort tid ble systemet håpløst ustabilt. Etter mange hendvendelser/klager fikk jeg til slutt kontakt med en person som i alle fall kom med noen konstruktive forslag. Hadde montert antennen i ca 90 grader øst , mens helt riktig retning skulle være 109 grade. Har nå montert antennen i riktig retning utendørs. Håper dette gir mer stabilt system i de resterende 10 måneder jeg beklagelig vis må slite med telia 5g. Levert hastighet er forøvrig ikke som avtalt , normalt 60 - 80 % av garantert Å klage på dette kan du tydligvis bare gi opp
Hva er årsaken til at tv signaler forsvinner hele tiden ? Dette er irriterende plage som har pågått lenge! Om ikke bedring så klager jeg via borettslaget!?