Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bryr meg ikke mye om TV tilbud, mest bruk er bredbånd, men modem/wireless ruter er av dårlig produkt.
Hei Kim. Så leit å høre at du har opplevd problemer. Vi bryr oss om alle produktene vi leverer - tv er intet unntak. Kontakt oss gjerne på Facebook Messenger (m.me/GetNorge), så ser vi gjerne på problemene du opplever, og finner en løsning. Mvh Get
Helt utrolig de kan ta betalt for dette forferdelige nettet deres, kundeservice er jo ikke eksisterende. Utrolig negativt
Nå har jeg en serie jeg følger med på som er på HBO (power) å det har ikke kommet en ny sesong før nå i sommer. Å med en gang de slapp en eller 2 episoder så finnes ikke serien på Get’s HBO lenger, mens på HBO på PlayStation mobil og PC er den serien fortsatt tilgjengelig.. Hva er det dere driver med egentlig?!?!?
Ofte feil og lang rette-tid. Dårlig og feilinformasjon fra Get i ifht estimert rette-tid. Vanskelig og noen ganger umulig å få kontakt med kundeservice.
Hatt tv og internett fra GET i 2 år nå, aldri hatt nedetid på nett. Kun på tv ved normale oppdatgeringer osv. Fikk økt hastigheten på nett fra 70 til 120 uten å ha bedt om det, betaler heller ikke noe mer. Nydelig. MESH nettverket fra de er også HELT RÅTT (gjorde det vanvittig bra i test på TEK.NO). Kan anbefale de til alle !
Umulig å browse, se hva man har sett før, har ikke alt innholdet, at såpass få har klager synes jeg er rart for hbo på get er virkelig det dårligste jeg noen sinne har hatt med å gjøre.
Jeg fikk en faktura i posten som jeg ikke skulle ha. Sendte Get epost fra deres eget kontaktskjema. Fikk autosvar om at de svarte så raskt de kunne og senest innen 4 virkedager. Purret på svar 3 ganger. Tok til slutt kontakt med dem på facebook, der fikk jeg svar om at de ikke prioriterer å svare på epost. Jeg måtte krangle med dem for å bevise at jeg ikke skulle ha den fakturaen de hadde sendt meg (som var på et produkt jeg aldri har bestilt).