Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia TV
1.6
636 verifiserte omtaler

Telia TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
636 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#4
Dårlig
Telia TV er rangert
#4 av 5 tv-leverandører
8%
Forferdelig
8% anbefaler Telia TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 636 omtaler om Telia TV

FILTRER OMTALER
31
13
31
84
477
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia TV
Telia TV har 636 verifiserte omtaler på Bytt.no

Misfornøyd

Omtale av  S

Jeg synes det er helt uhørt å ikke kunne få svar på telefon til Get fordi det er corona og dårlig kapasitet. Når vi ringer får vi en telefonsvarer i øret som gjentar dette, og henviser til Get.no hvor vi kan få hjelp via en robot på chat! Det er corona-tider hos Canal Digital også, men der møter en verdens mest hyggelige mennesker som loser kundene sine helt fram til mål. Hva med dem som ikke har nettbrett? Med en slik dårlig kundeservice skal de miste meg som kunde, og håper flere følger etter? Tross alt, vi betaler godt for å være abonnement hos Get, men da skal de også kunne gi kundene sine god service!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig kundeservice og svakt bredbånd over koaxkabel

Omtale av  Larseirik

Min erfaring er at kundeservice ikke løser problemer man ringer inn om, og ringer heller aldri tilbake slik de lover. Internett kommer over koaxkabel, og det er ikke mulig å kjøre synkrone hastigheter. Kanaler forsvinner i grunnpakken uten at det kompenseres skikkelig. Hadde jeg hatt muligheten til å velge en annen leverandør, så hadde jeg gjort det for lenge siden.

Elendig kundeservice

Omtale av  Joachim

Veldig dårlig kundeservice. Selger deg produkter de ikke klarer å levere, og kompenserer deg med poeng som man ikke har bruk for. Strykkarakter!

Elendig get box

Omtale av  Lars A

Har ennå til gode å ha en get box som ikke regelmessig krasjer. Elendig tjeneste

Gjerrig firma

Omtale av  Knut

Krangel med TV 2 som fjernet tilgang til nyhetskanalen var dråpen. Get skal betale mindre, men jeg skal betale det samme som før. Eller sannsynligvis mer snart. Jeg sjekker ut andre tilbydere nå, over og ut med Get.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Skal mye til for at det blir noe dårligere

Omtale av  Ms F. K

Har både internett og tv-kanaler gjennom Get. For utenom at selve produktet oppleves som utdatert for 10 år siden er høy-hastighets nettet vi betaler for tregere enn et hvilket som helst vanlig nett. I tillegg til dette er kundeservice katastrofal, vedlikehold (som vi forøvrig ikke aner hva fikser) ca. 1 gang i uken og tjenesten er generelt sett katastrofalt dårlig.

Mye rot

Omtale av  Kjetil W

Her er det mye rot. I tillegg til at nettet er nede oftere enn jeg er komfortabel med, så er servicen rundt boksen ikke helt god. Jeg tok kontakt med dem om hvorvidt det var mulig å ha boksen koblet på trådløst - ja sa de, og sendte meg en dings (til 200 kr) som skulle la meg koble på trådløst. Senere viser det seg at det kun er internettet denne er koblet trådløst på, ikke TV-signalene. Så hva er da poenget? Jeg må likevel ha antennekabel fra ruteren (som grunnet GET sitt opplegg må være tilkoblet TV signalet), den trådløse boksen sparer meg egentlig ingenting. Videre er det ikke mulig å bruke boksen overhodet uten antennekabel - ikke wifi/internettilbudet en gang, som i utgangspunktet burde være betydelig i disse dager. Vi lever i 2020, det burde være mulig å gjøre særdeles mye over internett... Det mest irriterende er egentlig bare at det over ikke står noe sted. Jeg har nå styrt med en trådløs løsning som bare ikke fungerer som avertert, for ingen egentlig grunn. Det blir til at jeg ommøblerer stua for å få TV-en på et sted der den kan bli nådd av antennekabelen.

Telia TV har 636 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia TV mener
Har tilegnet profilen
Telia TV deltar på Bytt.no

Telia TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia TV besvarer ikke omtaler

Telia TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR