Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Krangel med TV 2 som fjernet tilgang til nyhetskanalen var dråpen. Get skal betale mindre, men jeg skal betale det samme som før. Eller sannsynligvis mer snart. Jeg sjekker ut andre tilbydere nå, over og ut med Get.
Har både internett og tv-kanaler gjennom Get. For utenom at selve produktet oppleves som utdatert for 10 år siden er høy-hastighets nettet vi betaler for tregere enn et hvilket som helst vanlig nett. I tillegg til dette er kundeservice katastrofal, vedlikehold (som vi forøvrig ikke aner hva fikser) ca. 1 gang i uken og tjenesten er generelt sett katastrofalt dårlig.
Her er det mye rot. I tillegg til at nettet er nede oftere enn jeg er komfortabel med, så er servicen rundt boksen ikke helt god. Jeg tok kontakt med dem om hvorvidt det var mulig å ha boksen koblet på trådløst - ja sa de, og sendte meg en dings (til 200 kr) som skulle la meg koble på trådløst. Senere viser det seg at det kun er internettet denne er koblet trådløst på, ikke TV-signalene. Så hva er da poenget? Jeg må likevel ha antennekabel fra ruteren (som grunnet GET sitt opplegg må være tilkoblet TV signalet), den trådløse boksen sparer meg egentlig ingenting. Videre er det ikke mulig å bruke boksen overhodet uten antennekabel - ikke wifi/internettilbudet en gang, som i utgangspunktet burde være betydelig i disse dager. Vi lever i 2020, det burde være mulig å gjøre særdeles mye over internett... Det mest irriterende er egentlig bare at det over ikke står noe sted. Jeg har nå styrt med en trådløs løsning som bare ikke fungerer som avertert, for ingen egentlig grunn. Det blir til at jeg ommøblerer stua for å få TV-en på et sted der den kan bli nådd av antennekabelen.
Kundeservicen kunne vært bedre på mange måter. Konsulenter som ikke vet hva de skal gjøre, dermed må ringe sin sjef for hjelp. Blir lovet at de skal ringe opp igjen innen x dager. Det skjer ikke. Feil på fakturaer. Montører som gjør skade på privat eiendom, og modifikasjoner som ikke har blitt godkjent av eier. Total ansvarsfraskrivelse. Anbefales ikke! Eneste lille positive er at de er litt billigere enn andre tilnærmede løsninger.
Kom inn en selger som skulle løse alle våre problemer.. Startet med at vi fikk purringer på de to første mnd som vi ikke skulle betale(sto i avtalen.) Påfølgende ustabilt nett, der vi får beskjed fra en noe frekk kundebehandler at vi har montert utstyret feil selv(vi hadde montør her fra de for å sette opp alt.) Aldri mer Get!
Ny getboks før påske, måtte ha forsterker. Et sant lite ubrukelig brukergrensesnitt. Uoversiktlig og stadig oppheng og googleassistent ute på bærtur. Fliser er noe herk. Gjør det uoversiktlig på opptak og tvseing. Bytter til Canal Digital snart. Orker ikke. Få ting er bra, det drukner.
Selskapets manglende oppdateringer av egne produkter, teknologi og enorme mangler, går ut over oss kunder ved bl.a. dårlig dekning, evinnelige problemer med tjenester, manglende titler og endeløse irritasjonsmomenter nærmest ukentlig.