Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Noen ganger funker Get helt ok, mens andre ganger kan det ødelegge en hel tacofredag. Bildet er hakkete og gjør det helt umulig å se på TV. Og ja kundeservice, vi har puttet alle ledninger ut og inn. 8 ganger. I kveld.
Fungerer innimellom. For mye svart skjerm + lang rep.tid. En del hyggelige supportere er et +.
Jeg har reklamert på flere saker hos GET som jeg ikke er fornyd med, men dem klarer ikke å krediterer beløpet dem har sagt at dem skal kreditere. Når det opprettes AvtaleGiro mot GET kommer det faktura alikevel og selvfølgelig faktureres det fakturagebyr. Kan ikke anbefale å bytte til GET.
Dritt lei av noen som bare suger mere penger uten å levere mere verdi. Stadig feil i området som vi bor....
-Helt elendig kundeservice. -Helt elendig nett tv (detter ut når de endelig sender noe bra.) -Helt elendig utvalg av den minste programpakken. Reprise, reprise, reprise. I Julen og. Stort sett repriser og på 2 mnd nå så går de samme programmene. STAY AWAY! BRA er: Mer en 2 min mellom hver reklame hvor lyden blir så høy at nabon klager....
Dårlige TV-bilder som "henger" og er kornete, lyd følger ikke bilde, opptaksavspilling feiler, "start forfra" kutter før programmet er slutt, internettet er tregt, fasttelefonen knitrer og spraker og kutter samtalene. Elendig opptakskapasitet og fjernkontroll. Menysystem som det er umulig å finne fram i.
Kundeservice er elendig. Tekniker på telefonen vet ikke hva han snakker om. De vet ikke engang hvilken router/hjemmesentral de selv har montert hos meg. Hastigheten er halvparten av hva den skal være. Har klaget men ingenting skjer, selv etter at jeg har klaget flere ganger. Forsøker å koble opp printer mot WPS på router. Ikke mulig siden WPS er slått av på roteren. Get kan ikke hjelpe med dette og skylder på printer, selv om printer fungerer opp mot annet utstyr. Styr unna om du kan!