Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg trodde ikke på alle de negative omtalene her, da jeg sa ja til et salg av Get abonnement på døra. Kort; Når det først funker, så funker det greit. TV boxen er til tider treig, samt treg å skifte kanaler. Største problemet er at flere ganger i uka faller internett ut OG inn igjen, og løsning er å slå av og på igjen Get modemet, noe som ikke skal være nødvendig flere ganger i uka (som kundeservice faktisk anbefalte og var "normalt"! Har fått ny Get modem, men problemet er det samme. Kundeservice, en svensk dude, var ekstremt uhøflig og hissig da jeg forklarte han at jeg hadde hatt flere feil og jeg klaget for 5te gang. Skikkelig ufyselig fyr. Eneste positive er at dem er billigere, men nytter ikke når produktet ikke funker! Styr langt unna Get!
Fikk aldri den hastigheten de lovet. Ustabil TV og internett. Ubrukelig tv-box(GetboxII). Horribelt kundeservice. Har brukt 3 måneder og utallige forsøk å fikse abonnement og faktura blir bare rot for hver gang jeg tar kontakt med dem. De sier at det tar minst 14 dager å svare på henvendelser. Selv de på faktura avdelingen forstår ikke hva som står eller skal stå på fakturaen. Det er ikke tilfeldig de får dårlig anmeldelser. Vil ikke anbefale de til noen.
Ved bytte av leilighet fant jeg ut at Get hadde lagt til flere gebyrer og "pakker" som jeg aldri hadde bestilt. Disse hadde jeg mest sannsynlig betalt om jeg ikke hadde oppdaget det. Måtte sitte 4-5 timer på telefon med kundeservice før de klarte å skjønne at de hadde gjort en feil. Et gebyr nektet de å fjerne, som jeg sterkt bestrider, ettersom jeg ble lovet å slippe gebyret av kundeservice (endte allikevel opp på faktura). Til tross for at jeg motstrider meg kravet, og fortsatt betaler for tv og nett, skal de fjerne signalene mine. Vil helst se at de venter til konfliktrådet, ettersom det gebyret har ingenting med tjenesten jeg betaler for. De tvinger meg dermed til å betale en feilaktig faktura. Håpløst selskap - styr unna!
Det som er bra er at du kan ta opp 3 programmer mens du ser det 4 hvis det blir tatt opp da. Siden jeg fikk Get så har jeg klaget mange ganger på opptakeren. Jeg for bare beskjed at de må bare oppdatere dekoderen. Pga borettslaget har avtale med dem så kan jeg ikke bytte leverandør. Jeg hadde byttet på dagen hvis mulig.
GetBoX treig og dårlig. Programguide fryser, går i grått. Grå og røde venteringer.
Den er rett og slett pyton. Det tar lang tid å skifte kanaler, plutselig henger den seg opp, par ganger i uka må jeg boote boksen fordi den sier jeg ikke abonnerer på noen kanaler. Skal jeg sjekke info på et program er det ofte den bare går i svart. Get har forsøkt å oppdatere 3 ganger til ingen nytte. Tilbyr de å sende den gamle boksen som faktisk fungerer veldig bra? Nei. De bare henviser meg til en forhandler jeg kan bytte selv. Get er elendig på kundeservice. Noe som dessverre er den nye normen.
Elendig brukergrensesnitt. Treg respons. Jeg byttet tilbake fra Get Box til Get Box kl etter en times mareritt. Er dessverre nødt til å bruke Get gjennom Sameiet. Hadde Canal Digital før, og det var en annen verden i positiv forstand.