Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ved bytte av leilighet fant jeg ut at Get hadde lagt til flere gebyrer og "pakker" som jeg aldri hadde bestilt. Disse hadde jeg mest sannsynlig betalt om jeg ikke hadde oppdaget det. Måtte sitte 4-5 timer på telefon med kundeservice før de klarte å skjønne at de hadde gjort en feil. Et gebyr nektet de å fjerne, som jeg sterkt bestrider, ettersom jeg ble lovet å slippe gebyret av kundeservice (endte allikevel opp på faktura). Til tross for at jeg motstrider meg kravet, og fortsatt betaler for tv og nett, skal de fjerne signalene mine. Vil helst se at de venter til konfliktrådet, ettersom det gebyret har ingenting med tjenesten jeg betaler for. De tvinger meg dermed til å betale en feilaktig faktura. Håpløst selskap - styr unna!
Det som er bra er at du kan ta opp 3 programmer mens du ser det 4 hvis det blir tatt opp da. Siden jeg fikk Get så har jeg klaget mange ganger på opptakeren. Jeg for bare beskjed at de må bare oppdatere dekoderen. Pga borettslaget har avtale med dem så kan jeg ikke bytte leverandør. Jeg hadde byttet på dagen hvis mulig.
GetBoX treig og dårlig. Programguide fryser, går i grått. Grå og røde venteringer.
Den er rett og slett pyton. Det tar lang tid å skifte kanaler, plutselig henger den seg opp, par ganger i uka må jeg boote boksen fordi den sier jeg ikke abonnerer på noen kanaler. Skal jeg sjekke info på et program er det ofte den bare går i svart. Get har forsøkt å oppdatere 3 ganger til ingen nytte. Tilbyr de å sende den gamle boksen som faktisk fungerer veldig bra? Nei. De bare henviser meg til en forhandler jeg kan bytte selv. Get er elendig på kundeservice. Noe som dessverre er den nye normen.
Elendig brukergrensesnitt. Treg respons. Jeg byttet tilbake fra Get Box til Get Box kl etter en times mareritt. Er dessverre nødt til å bruke Get gjennom Sameiet. Hadde Canal Digital før, og det var en annen verden i positiv forstand.
Har hatt ekstremt mye problemer med den nye boksen til Get. Jeg har sittet i tlf med dem sikkert 50 ganger siden vi fikk den. Er inne på vår 3e Get BoX nå, pga det har vært så mye software problemer og barnsykdommer på boksen, fått sk. "Oppdateringer" tilsendt uten at det har hjulpet noe. Det er helt utrolig at dem slipper en så uferdig og dårlig produkt på markedet og at det fremdeles ikke finnes oppdateringer så boksen oppfører seg som den skal etter hatt den i 7 måneder... F.eks: - Det tar flere minutter og bytte kanal. - Den henger seg opp/låser seg i et strekk og må startes om. - Teksting fungerer ikke på visse kanaler. - Hopper over kanaler når man blar på fjernkontrollen. - Man kan ikke lenger gå tilbake til forrige kanal med et tastetrykk. (Fantes på Get box II) - Man kan ikke taste direkte på en kanal i tv oversikten og se, utan man må huske nr på kanalen/gå ut av tv oversikten for og sen taste inn nr på kanalen man vil se. Den er utrolig treg på både kabel og wifi. Vi hadde Altibox systemet i vårt forrige hus (2015) og den tv-boksen var lynkjapp allerede da i forhold til denne og kranglet ALDRI. Kommer ingen vei akkurat nå siden borettslaget vårt har vært så smarte og låst seg til Get så vi får ikke byttet leverandør. Hver gang vi skal se TV her i huset så skaper det irritasjon 😣 Get MÅ komme med en skikkelig stor oppdatering veldig snart, da alle problemer her er kjent for dem. Skjerpings!
Anbefaler den nye GetBoxen men den forutsetter en netthastighet på minimum 75/10 Mps for å virke optimalt. Er man tilknyttet en fellesavtale gjennom sameie/borettslag er gjerne grunnhastigheten for dårlig. Da kan man kontakte GET og få oppgradert denne mot et lite tillegg i prisen avhengig av hastigheten man går opp til. Har selv 2 Getboxer med hastighet på 150/15 Mps og opptaksfunksjon. Denne kombinasjonen virker perfekt. I tillegg har jeg Gets Sagemcom modem CS 50001 som også gir meget god WiFi dekning i hele huset mitt. Tror mange i Get land sitter på mye gammelt utstyr som for lengst har gått ut på dato dessverre. Ta kontakt med deres kundesenter og få pris på oppdatering av utstyr/hastigheter ;)