Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Den rå TV-boksen de skryter av er helt ufattelig treg i tillegg til en del annet småtteri. Skulle liksom være plugg and play... Kastet bort timesvis av fritiden til dette. Routeren til internett irriterer meg veldig også, man er låst til å bruke denne, med svært få muligheter til å gjøre egne konfigurasjoner. Føler meg rett og slett lurt til en tjeneste som er både dyrere og dårlige en det jeg hadde fra før. Her det virkelig forbedringspotensiale både på produkt, tjeneste og kundeservice.
Telia/get boX. Kræsjer når man e litt for snar å trykke i menyer og div. Så går den igang med resett. Akkurat som den har for lite RAM.
Boksen kræsjer/henger seg opp nesten daglig. Bruker evigheter på å komme i gang igjen. Ingen info om hva problemene skyldes. Selv når den virker sånn nogenlunde som den skal, kan den henge seg ganske lenge når en ny kanal skal åpnes. Fjernkontrollen er hypersensitiv og går rett til hjem-sida bare du løfter den opp. Et virkelig elendig produkt.
Telia/getbox henger hele tiden, må restarte box flere ganger daglig, Apple TV fungerer bedre, men nettet har blitt dårligere etter overgang til Telia
Har hatt både Riks-TV, Telenor kabel-TV og Altibox tidligere. Alle hadde gode og kjappe dekodere. Telia sin boks er den dårligste dekoderen vi noen gang har hatt. Den henger, slår seg av og på av seg selv, alt går tregt, som f.eks. skifte av kanal og strømmetjenester. Mange apper fryser, boksen må stadig restartes manuelt. Support er vanskelig å få svar fra. Er dessverre låst i en avtale med bindingstid, men Telia skal vi ut av så fort som mulig.
Kanaler faller ut. Bilde pixelerer og fryser . Tv boks krasjer minst en gang om dagen. Ikke eksisterende kundeservice.
tjennesten du får fra Telia er verre enn det var når det var Get, og får du tak i kundeservice så er det helt lavmål. Get tidligere, tok i allefall selvkritikk og krediterte når det gikk ut over kunde, eller du betalte for noe du ikke fikk, kundeservice på Telia? ikke eksisterende. Om du lurer på å gå for Get eller noe annet , GÅ for noe annet!!!! vært kunde gjennom borettslag i snart 15 år, men vil fremme forslag om å bytte ved neste korsvei, RETT OG SLETT dårlig alternativ og arrogant kundeservice, ingen hjelp å få!!!