Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kanaler faller ut. Bilde pixelerer og fryser . Tv boks krasjer minst en gang om dagen. Ikke eksisterende kundeservice.
tjennesten du får fra Telia er verre enn det var når det var Get, og får du tak i kundeservice så er det helt lavmål. Get tidligere, tok i allefall selvkritikk og krediterte når det gikk ut over kunde, eller du betalte for noe du ikke fikk, kundeservice på Telia? ikke eksisterende. Om du lurer på å gå for Get eller noe annet , GÅ for noe annet!!!! vært kunde gjennom borettslag i snart 15 år, men vil fremme forslag om å bytte ved neste korsvei, RETT OG SLETT dårlig alternativ og arrogant kundeservice, ingen hjelp å få!!!
Getboxen låser seg og må restarte mange ganger for kvelden. Har byttet den 1 gang men problemet fortsetter. Veldig vanskelig å nå kundeservice. På tide de skaffer en box som virker, luta lei av denne dritten.
1. Den nye boksen er fryktelig treg. 2. Fjernkontrollen er dårlig - bare å ta i den så blir en eller annen knapp inntrykt og du må vente på at bilde på skjermen kommer opp, for så å komme deg tilbake til dit du var. 3. ideen og konseptet er bra, men er alt for tregt. Det kan ta alt fra 3 til 50 sekunder å skifte kanal.
Skrur seg av helt uten noen varsel, bruker lang tid på å skru på igjen. Hakkete opptak. Hjelper ikke at man stadig mister kanaler pga brutte forhandlinger heller.
sliter med å se opptak og fryser i menyer. generelt treg er den også
Dette svarer IKKE til forventningene, vi hadde Telenor Altibox, men fikk et godt tilbud vi sa ja til.. Vi har fått noen kanaler vi ikke hadde før og det er bra, men nå forsvinner jo stadig noen i brutte forhandlinger, uten noe kompensasjon? Men alt er tregt med Telia, kanalbytte, spoling, opptak, info osv. osv. Og..tekstingen er katastrofal, det virker som at det brukes «Google translate». Har aldri tenk på at dette skulle være et problem, men dette er utrolig irriterende. Vi har prøvd å finne en innstilling for bytte av teksting, men det finnes ikke. I det hele tatt er vi ganske missfornøyde med Telia og vurderer å bytte tilbake til Altibox. Med så mye dårlig omtale Telia får her på siden, bør de virkelig komme på banen å løse problemene ALLE sliter med. Mitt råd: IKKE bytt til TELIA