Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Anbefaler den nye GetBoxen men den forutsetter en netthastighet på minimum 75/10 Mps for å virke optimalt. Er man tilknyttet en fellesavtale gjennom sameie/borettslag er gjerne grunnhastigheten for dårlig. Da kan man kontakte GET og få oppgradert denne mot et lite tillegg i prisen avhengig av hastigheten man går opp til. Har selv 2 Getboxer med hastighet på 150/15 Mps og opptaksfunksjon. Denne kombinasjonen virker perfekt. I tillegg har jeg Gets Sagemcom modem CS 50001 som også gir meget god WiFi dekning i hele huset mitt. Tror mange i Get land sitter på mye gammelt utstyr som for lengst har gått ut på dato dessverre. Ta kontakt med deres kundesenter og få pris på oppdatering av utstyr/hastigheter ;)
Henger seg hele tiden når man bruker tv arkiv. Totalt elendig, gleder meg til fiber.
Pga defekt trådløs WiFi sender kontaktet jeg Get. Ble anbefalt av en som kalte seg tekniker at jeg burde bytte til AirTies. Det ville bli en engangsavgift men ikke økt månedskostnad for dette. Bestilte og fikk vare. Fikk ikke montert dette og ringte Get for hjelp. Fikk da vite at mnd avg var økt med 50kr/mnd pga AirTies. Skulle få kompensasjon, engangs, sa selger. Men jeg ville rapportere dette til overordnet. Ikke hørt noe fra dem etter gjentatte purringer.
Etter å ha blitt oppringt av en fra Get, som fikk meg til å si ja til Getbox, har det vært lite trivelig å være Get kunde. Boksen kom i hus, ble montert opp, og ikke alt fungerte som jeg forventet. Det tok lang tid å skifte kanal, her snakker vi ikke om mange sekunder, men minutter. Det er ikke mulig å få norske undertekster på norskspråklige program, savnes av oss som hører litt dårlig. Har kunne texsTV vært en bra erstatting for program fra NRK, men texsTV er ikke med i GetBox. Vi bor i Trondheim, og ønsker Midtnytt på NRK 1, men får kun Østlandssendingen. Begge disse problemene er tatt opp med Get flere ganger, både på nettet, og som brev til Get. Får ikke skikkelige svar. Når jeg spør om når dette lar seg ordne har jeg fått forskjellige svar. Da jeg sa ja til GetBox, ble det ramset opp mye som var kjempebra med denne boksen, men det ble ikke informert om at noe ville forsvinne sammenlignet med boksen jeg hadde før GetBox. Jeg ar vært en lojal kunde å betalt til riktig tid, og mener da jeg fortjener å få det jeg betaler for. Jeg betrakter det som en selvfølge at man får riktig lokalsending og at det går å få norske undertekster på norskspråklige program. NRK klarte å ha teksting på norske program på for mange tiår siden, skulle da tro at Get skulle være i stand å få det til også. Og jeg mener jeg fortjener å få et skikkelig svar på hvor lenge jeg må vente, og en beklagelse på det faktum at jeg har ventet siden medio juni på å få en boks om har de funksjoner som jeg forventer skal være med.
Godt tilbud, godt utvalg av kanaler. Prisen derimot er litt høy. Det eneste jeg er missfornøyd med er kundeservice. Dropp den dumme roboten. Og sett inn folk som gjør det de sier, det de skal. Jeg er kjempe missfornøyd med utsending av ny boks. Etter 5 henvendelser i løpet av 12 dager har jeg fortsatt ikke fått ny boks. Den jeg har lever sitt eget liv. Men fakturaene fra dere, de kommer fram. Utrolig dårlig service.
Håpløst å få overført min gamle mors fasttelefon til ip telefoni hos GET. Holdt på en måneds tid. Og det fungerer dårlig. Fornøyd med bredbånd og tv.
En håpløs boks for å se tv. Kan ikke måle seg med brukervenligheten på den gamle til altibox. Blir å bytte leverandør så snart noen tilbyr altibox fiber i distriktet