Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Blir noe tregt, lite oversiktlig, opptak fungerer ikke. Har prøvd cannal digital og Viasat, Get box er ikke i nærheten på kvalitet. Ble overbevist at det var et godt valg å flytte over til Get, angrer på dette nå. Får ikke hjelp fra vår leverandør. Så jeg sier dette for å hjelpe andre, styr unna.. Jeg skal gi Neas et forsøk til, det blir det siste jeg gjør før vi bytter.
GET er så elendig at det ikke er et verdig alternativ om det så er det eneste alternativet... legg heller inn fiber og finn hvilken som helst annen leverandør og du vil takke deg selv i ettertid. Synd det ikke er mulig å gi lavere en 1 stjerne.
Ventet 4 dager på og få ordnet en film som ikke kommer på tv pga feilkode
Maken til slett og dårlig kundeservice skal du lete lenge etter. Null mangel på skjønn! Hjelper lite med en kommentar at det ikke er slik dere ønsker å fremstå!
Sendt meg faktura for tjenester jeg ikke har bestilt, vanskelige å komme gjennom i tlf. Elendig kundeservice, Styr unna
Har TV og Internett leveranse fra GET, og hver eneste dag, er denne leveransen en stor irritasjon. Bildet på TV hakker, og forsvinner, og Internett ramler ut periodisk. Fikk ikkje brukt filmleige første 3 mnd. Då fekk eg filmleige gratis desse 3 mnd!
Dårlig eller helt fraværende kundeservice. Fant ut at de hadde overfakturert meg i flere måneder. Fikk en SMS om at saken var løst (den var ikke løst). De har fortsatt ikke kreditert meg beløpet. Hvis det finnes noen alternativer bør man styre klar av disse.
Hei Dani. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å framstå, og dette ønsker vi å rette opp i. Kunne du tatt kontakt med oss på f.eks Messenger (m.me/GetNorge), så tar vi en ny titt på dette for deg. Mvh Get