Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dyrt. Tv og internett fra dem. Dyrt synes jeg. Ellers bra. Dårlig at man ikke kan utsette regninger.
Mangler undertekster på flere kanaler, og får ikke radiokanaler på tv. Har vært i kontakt med kundeservice, men ingen hjelp å få der. Helt ubrukelig både box og kundeservice. Skulle ønske å bytte, men bor i et borettslag. Så det er ikke mulig.
Tv boksen er full av problemer. Volum-grafikk og annet henger igjen på skjermen, apper virker dårlig (som fx Netflix) og hele greia kræsjer ofte. Fryser. Unngå Telia hvis du kan. Bare frustrasjon.jeg er borettslagskunde og kan ikke bytte.
Ikke annet å si at signalene ofte faller ut!🥺 Forsøker å restarte tv og dekoder gang på gang! Netflix fungerer. Da er det ikke TV'n det er noe galt med! Frustrerende🙈
Kundeservice,s kunnskap strekker ikke til, missvisende svar og bortforklaringer. Dårlig dekning telefon. Tv-program stemmer ikke, feil info, teksting henger, uteblir eller bare tulleord.
Etter mange år som kunde, så er det aldri noe kampanje for eksisterende kunder. Kun billigere for nye kunder.
Hadde altibox, med sine egne problemer, men det fungerte mye bedre enn Telia. Måtte på liv å død få ny boks da den gamle var «på vei til å ikke bli støttet» etter overgang til Telia. Da brakk hjemmeoppsettet mitt og Telia henviser bare til at «de ikke støtter slike oppsett». Tven har også mistet live signal, så jeg må starte hvert jævla program forfra. Blir vel enda en ny boks fra Telia. Hipp hurra for bruk og kast! Hva kan bli bedre: - teknikere som stiller kritiske spørsmål - støtte utstyr som ikke er ferskvare - sjekke at alt fungerer før teknikeren går - bedre priser