Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Rotete, surrete firma. Lang ventetid på kundeservice, dårlig/ingen hjelp å få. Snakket med 7 ulike personer over en 3 måneders periode. De glemte datoer, de holdt ikke avtalene de lovte, ga gratis periode, men fakturerte allikevel. Styr unna!
Hvor er mine kanaler??? Og ikke bare mine. Der er umulig å se på TV nå! Der er svindel med dette som har gjort dette.
Signaler og Internett forsvinner flere ganger i måneden. Iflg Get sine egne sider er det ikke noe galt. Ikke mulig å få tak i kundeservice, kun en håpløs robot på deres sider. Etter noen timer er signaler og nett tilbake. Ingen kommunikasjon fra Get om hva som har skjedd og hvorfor.
Jeg synes det er helt uhørt å ikke kunne få svar på telefon til Get fordi det er corona og dårlig kapasitet. Når vi ringer får vi en telefonsvarer i øret som gjentar dette, og henviser til Get.no hvor vi kan få hjelp via en robot på chat! Det er corona-tider hos Canal Digital også, men der møter en verdens mest hyggelige mennesker som loser kundene sine helt fram til mål. Hva med dem som ikke har nettbrett? Med en slik dårlig kundeservice skal de miste meg som kunde, og håper flere følger etter? Tross alt, vi betaler godt for å være abonnement hos Get, men da skal de også kunne gi kundene sine god service!
Min erfaring er at kundeservice ikke løser problemer man ringer inn om, og ringer heller aldri tilbake slik de lover. Internett kommer over koaxkabel, og det er ikke mulig å kjøre synkrone hastigheter. Kanaler forsvinner i grunnpakken uten at det kompenseres skikkelig. Hadde jeg hatt muligheten til å velge en annen leverandør, så hadde jeg gjort det for lenge siden.
Veldig dårlig kundeservice. Selger deg produkter de ikke klarer å levere, og kompenserer deg med poeng som man ikke har bruk for. Strykkarakter!
Har ennå til gode å ha en get box som ikke regelmessig krasjer. Elendig tjeneste