Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårlig service på telefoni og TV Dekoder fryser bilde og x box er treg særlig med kanalbytte. Irritert over fjerning av TV 2. Hele borettslaget vurderer snart noe annet.
Ustabilt nettverk, og stadig problemer med GET-boksen. Vi skulle få en ny GET-boks. VI kjøpte toppmodellen sist gang, men nå hadde de den ikke inne. Deres løsning var at vi skulle betale enda mer for å få nyeste toppmodell, selv om problemet var at de ikke hadde vår modell inne. Da jeg ringte kundeservice angående dette, tok det først nesten en halv time før jeg kom igjennom, teleskritt som jeg ble belastet da de ikke har noen "ring tilbake"-funksjon. Kundeservice ville ha betalt for toppmodellen, selv om de ikke kunne tilby den modellen vi opprinnelig hadde kjøpt. Da jeg ba om navnet til kundebehandler ble hun så sur at hun la på telefonen, selv om jeg hadde åpnet telefonsamtalen med å si at jeg hadde tre punkter på agenda, og vi bare var kommet til punkt nr 1. Jeg vil fraråde alle på det sterkeste å innlede et kundeforhold til GET.
Sliter med ustabilt nett, ping spikes og hastighet som ikke tilsvarer det jeg betaler for. Har enormt store ping spikes. Ping ligger rund 25-30, men hvert 5 sekund + - går det opp til 1000 +- og rett ned igjen. Snakket med kundeservice utallige ganger til ingen nytte. Virker som dem ikke loggfører problemene du har på kundenummeret da hver gang du ringer inn å snakker med en ny kundebehandler vet dem ikke hva problemet ditt er og du må nokk engang forklare. Da starter jo hele feilsøkingsprossesen om igjen som dem allerede har gjort 100 ganger.. Fikk også beskjed om at ett router bytte kunne fikse problemet. Ny router ble hentet, men problemet er fortsatt. Ringe nokk engang inn til kundeservice og det første jeg får servert av kundebehandler. "Du må nokk bytte router) STYR UNNA DETTE USERIØSE FIRMAET..
Dette er dårlig kommunikasjon og makkverk fra Get. Get. Dere kan bedre. Nå er det nok.
20!!! min før de svarer på tlf, vi er halvannen mill som sitter med svarte tv2 skjermer på fjerde!!! uka. Siste info fra get 6!! dgr gammel. En kjapp tlf til TV2 og de er helt! oppgitte. Dette går virkelig ikke an, de bruker kundene som gisler samtidig som gislene betaler regningen.
Fyyyy sitter i over en time ved telefon uten å få svar. Er det så vanskelig å få tak i dere?? Sitter ved telefon i over en time uten å få svar! Jeg har ikke nett, og har gjort alt som beskrevet på deres nettside, men det funker ikke! Ingen driftsmeldinger om feil i området, alle lamper lyser som de skal, men nett ble borte! Jeg jobber hjemmefra og det er kjempekrise nå! Har dere ikke "Vi ringer deg tilbake" tjeneste??? 2020!!!
Har hatt Get i flere år nå, har vurdert flere ganger å bytte leverandør da det i perioder har vert låst tekst, forsinket teksting, ingen tekst , kanaler bytter plass eller forsvinner av seg selv, brudd på forbindelsen i både lange og korte perioder, og må regelmessig restarte Get-boksen, boksen er glovarm, har satt den på metallrist for sikkerhetsskyld, har nå skiftet leverandør, fikk nok da Tv2 kanalene ikke er der lenger, vi skulle få ekstra poeng til å velge andre kanaler, men når jeg er innlogget på min side er ikke menyen for å velge kanaler der lenger? Den direkte chat muligheten virker ikke, robot-chatten er ubrukelig, tlf. til dem koster å bruke og har hatt tlf. svarer. Jeg fikk opp kontaktskjemaet og fylte det ut, tok 4 dager før jeg fikk ett svada svar fra dem, svarte dem at jeg sa opp avtalen med dem, men har ikke hørt noe i fra dem etterpå. Makan til dårlig kundeservice skal en lete lenge etter!!! Altså, ingen hjelp å få når produktet deres ikke virker, nok er nok, da ble det Canal Digital igjen.