Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hadde en gammel GET box som fungerte greit helt til de gjorde en oppdatering i november. Etter det var det bare tull med lyden. Fikk da beskjed fra kundeervice at jeg måtte bytte begge boksene. Etter det har jeg bare vært plaget. Problemet er at boksen ikke lar seg slå på når den har vært avslått noen timer!. Fikk da på nytt beskjed om å bytte boksene, men de som jeg fikk nå har samme problemet. Virker som om de går i dvale, og ikke klarer å starteopp igjen.
Hadde byttet for lenge siden om dette ikke var en fellesavtale for hele sameiet. Utrolig treig og ustabil, har aldri opplevd så mye problemer med en slik tjeneste før.
Elendige TV bilder med mye hakking i masse farger, såkalt mosaikk, på flere kanaler hver dag. Må slå av og på TV stup i ett og ofte trekke ut strømledningen for å restarte. I noen måneder siden den nye Telia boxen ble lansert her i vårt borettslag har disse problemene oppstått. Må være koblingen av nettet sammen med TV som er grunnen. Tidligere på gammelmåten med Get var det ganske bra, særlig siste par år før skiftet.
Skjønner ikke at Telia vil være bekjente av å levere så dårlig vare. I nov.2022 fikk 550 leiligheter i vårt borettslag nye bokser. Siden har ingenting fungert. Mosaikk flimrer overalt i alle kanaler.Og dette betaler borettslaget dyrt for. Skammelig
Gammeldags teknologi i telias tv bokser! Dette har ikke noe med hastigheten på nettet å gjøre... Jeg har en 8 år gammel Apple Tv som kjører uten problemer! Spesielt på appen Sky Showtime, men på andre apper også!
Uskolerte ansatte som sier forskjellige ting! Nesten umulig å komme igjennom på tlf! Funksjoner på tv som jeg betaler for, forsvinner plutselig! Får faktura jeg egentlig ikke skal ha! Elendig!!!
Harhatt store problemer etter at telia overtok for Get. Verst har det blitt etter telias endringer i nov-22. fikk ikke inn noen signaler. Ringte telias kundeservice. Ventet over 40 min før jeg fikk kontakt. Ingen opplysninger om hvor jeg sto i køer. Ingen mulighet for å velge å bli oppringt. Etter flere samtaler med lange ventinger og tidkrevende utprøvinger for å få frem kanalene, fikk jeg beskjed om å bytte boks. Dette ble gjort. Jeg passet på at innleveringen av gammel boks ble registrert. Problemene fortsatte. Måtte fortsette å få hjelp med mye venting. Systemet blitt veldig tregt. I dag virket ingenting. Igjen! Ringte telia. Denne gangen var køordninge. Men:: ingen klarte å hjelpe meg. Ble bedt om å skifte ny boks. Igjen. Sa at det bare var 4 mnd siden jeg hadde fått ny. Til min forskrekkelse fikk jeg da opplyst AT DEN «NYE BOKSEN» VAR BRUKT!! FRA 2019!!! Altså nesten fire år gammel!! Ville helst gi terningkast 0. Lurer på hva som venter meg når jeg skal hente enda en boks i moret.