Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det er ofte problemer med signal hos Telia. Og liten vilje til å fikse problemet. Samtidig synes jeg det er ekstremt dyrt å betale 1300 kr i måneden.
Tregeste kundebehandler system jeg har opplevd Mye frem og tilbake Venter og venter for å få kontakt på telefon 😒
Enormt med feil. Verste jeg noensinne har vært borti. Den klarer ikke å synkronisere lyd og bilde. Den starter ofte opp med feil i bilde. Mange streker…desidert dårligste tv boks til nå. Blir byttet umiddelbart det foreligger et alternativ
Vanskelig å komme gjennom til kundeservice, lager mer rot for deg enn hjelp!
TV app hakker konstant - dette har den gjort i lang tid. Når jeg nå kl 18.14 på en ettermiddag skal kontakte kundeservice, er det 85 - åttifem - minutters venting. Håpløst dårlig produkt.
Fungerte fram til 18.8.2023,. da ble systemet endret slik at vi ikke fikk valgt utenlands kanalene som vi har betalt for. Vår avtale ble inngått med Get som Telia TV kjøpte. Endringen skjedde uten varsel eller forklaring, Vi krever at gammel avtale blir fulgt opp.
Elendig kvalitet på lyd og TV-bildene, umulig å se en hel sending på tv uten avbrudd.