Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Umulig å få hjelp og svar på telefon 😡Får ikke sett på tv, for mister 5g nett hele tiden. Og prøver å ringe, men umulig å få svar. Begynner å bli veldig lei😡
Hadde en gammel GET box som fungerte greit helt til de gjorde en oppdatering i november. Etter det var det bare tull med lyden. Fikk da beskjed fra kundeervice at jeg måtte bytte begge boksene. Etter det har jeg bare vært plaget. Problemet er at boksen ikke lar seg slå på når den har vært avslått noen timer!. Fikk da på nytt beskjed om å bytte boksene, men de som jeg fikk nå har samme problemet. Virker som om de går i dvale, og ikke klarer å starteopp igjen.
Hadde byttet for lenge siden om dette ikke var en fellesavtale for hele sameiet. Utrolig treig og ustabil, har aldri opplevd så mye problemer med en slik tjeneste før.
Elendige TV bilder med mye hakking i masse farger, såkalt mosaikk, på flere kanaler hver dag. Må slå av og på TV stup i ett og ofte trekke ut strømledningen for å restarte. I noen måneder siden den nye Telia boxen ble lansert her i vårt borettslag har disse problemene oppstått. Må være koblingen av nettet sammen med TV som er grunnen. Tidligere på gammelmåten med Get var det ganske bra, særlig siste par år før skiftet.
Skjønner ikke at Telia vil være bekjente av å levere så dårlig vare. I nov.2022 fikk 550 leiligheter i vårt borettslag nye bokser. Siden har ingenting fungert. Mosaikk flimrer overalt i alle kanaler.Og dette betaler borettslaget dyrt for. Skammelig
Gammeldags teknologi i telias tv bokser! Dette har ikke noe med hastigheten på nettet å gjøre... Jeg har en 8 år gammel Apple Tv som kjører uten problemer! Spesielt på appen Sky Showtime, men på andre apper også!
Uskolerte ansatte som sier forskjellige ting! Nesten umulig å komme igjennom på tlf! Funksjoner på tv som jeg betaler for, forsvinner plutselig! Får faktura jeg egentlig ikke skal ha! Elendig!!!